czwartek, 6 czerwca 2013

Moje farbowe odkrycie Color Mask


Schwarzkopf Color Mask - moje odkrycie...

Z moimi włosami jest dziwnie tak, że farby fryzjerskie im nie służą, albo kolor wychodzi zupełnie nie taki jak być powinien ale błyskawicznie spływają odsłaniając gustowne odrosty.. po ostatniej wpadce stwierdziłam, że STOP koniec nie będę więcej w ten sposób tracić pieniędzy a fryzjerowi pozostawię jedynie podcinanie końcówek. Sięgnęłam więc po farby marketowe, głównie był to L'oreal ale zdarzały się i inne - efekt o niebo lepszy odrosty się trzymały jedynie po ok 2 tygodniach moje włosy nabierały rudawych refleksów, mimo że wybieram zawsze zimne odcienie brązu.

Color Mask był w promocji za 16 zł, kupiłam i się zakochałam, to jedyna do tej pory farba, która nie daje zrudzienia! Mój brąz jest wciąż chłodny! Powiem Wam, że jestem z tego faktu bardzo ale to bardzo zadowolona.


Dodatkowy plusik stanowi fakt, że farba jest bardzo prosta w obsłudze, wszystko mieszamy w załączonej plastikowej miseczce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz