poniedziałek, 24 czerwca 2013

Korres Multivitamin Lightweight/Matte Finish

Korres Multivitamin Lightweight/Matte Finish 

 znajduje się w tej uroczej paczuszce z Truskawki :D


Zakupiłam kolejny puder, ten przeznaczony jest do cery normalnej/ mieszanej, w puderniczce z lusterkiem i gąbeczką ( nie używam)  znajduje się 10g produktu. Puder oil free, zawiera witaminy E i C oraz naturalne ekstrakty, wykończenie matowe.
Cena: kupiony za 74,50 - 10% stałego rabatu czyli 67 zł ( w Sephorze widziałam go za 169 zł)

Wybrałam odcień MVP2 ( jasny beż) ale widzę, że chyba lepszy (czytaj bardziej żółty) były kolejny, MVP3. Puder jest bardzo drobno zmielony i ładnie matuje, ma bardzo niewielkie krycie, szybko stapia się z cerą. Na razie jestem bardzo z niego zadowolona :) produkt jest dobry, nie przepłaciłam ;) Na razie jedynym minusem jest duża i nieporęczna puderniczka, zajmuje dużo miejsca w kosmetyczce dlatego nie noszę go ze sobą ( do pudru torebkowego awansował niedawno Select Sheer M.A.C ).

Ze strony producenta:

Ingredients:

Mica, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Silica, Zinc Stearate, Zinc Oxide, Olea Europaea Fruit Oil, CarthamusTinctorius Seed Oil, Potassium Sorbate, Lecithin, Trifolium Pratense Flower Extract, Zein, Parfum, Tocopheryl Acetate,Ascorbyl Tetraisopalmitate, Alpha-Isomethyl Ionone, Hydroxycitronellal, Linalool, Limonene, Coumarin, Benzyl Salicylate,Cinnamyl Alcohol, Geraniol, Citronellol, Hexyl Cinnamal. [+/- (May Contain) CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77163,CI 77510, CI 73360].

5 komentarzy:

  1. Za taką cenę z chęcią bym go przetestowała:)

    Zapraszam do mnie na rozdanie balsamów Bath&Body Works:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Truskawa miała teraz któryś puder Korres dawać przy zamówieniu przez telefon lub tableta :) Cena mnie też zadziwia w Sephorze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W polskiej Sephorze, niestety, z zagranicznych i on line ceny są niższe...

      Usuń
  3. Mam go i bardzo lubię:) daje taki fajny, naturalny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uzywam od paru dni a już stał się ulubieńcem, to naprawdę fajny puder!!

      Usuń