piątek, 10 maja 2013

Promocyjne z końca kwietnia: Rossmann i SP


W Rossmannie skusiłam się tylko na promocyjny zestaw Bourjois: Płyn micelarny + tonik, całość za 20 zł. Jedną butle płynu zużyłam i jestem nim absolutnie zachwycona, świetnie działa, mnie wrażliwca nie podrażnia a w kategorii cenowej stoi o wiele niżej od aptecznych produktów tego typu.... więc po co przepłacać? Biorę więc Burżuja! Tonik jest też bardzo przyzwoity, pachnie, odświeża, doczyszcza, nie podrażnia. Dobry zestaw, dobra promocja.

Superpharm - zakupiłam powszechnie zachwalaną, proteinową maskę do włosów Biovax, cena 14 zł, oprócz serum na końcówki ( które bardzo lubię!!!) jeszcze nie używałam produktów do włosów tej firmy. Maska wskoczyła na miejsce niedawno wykończonej Kallos Latte, która działała doskonale ale irytowała mnie tym, ze nie chciała się skończyć ;)))) i obiecuję sobie już nie kupować tak ogromnych opakowań.

Trzy lakiery Sally Hansen: 340 Mint Sorbet, 405 Coral Reef, 445 Violet Voltage

kupiłam bo chciałam się przekonać jakie są, ot po prostu ;), cena każdego to 11 zł, aktualnie je testuję na paznokciach i powiem Wam, że jakość bez zarzutu a kolory śliczne :)

5 komentarzy:

  1. ała! chcę do Super Pharm po ten miętowy!!! :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Miętka z Sally Hansen w buteleczce wygląda pięknie, za 11 to nie dużo bo to właściwie butle a nie buteleczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że nie ma u mnie SP. Chętnie zaopatrzyłabym się w maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sally Hansen prezentuję się pięknie :>

    OdpowiedzUsuń
  5. PannaMarianna13 maja 2013 15:40

    ooo swietnie, ze w rossmanie ta promo na bourjois, bo moj sie konczy a to super cena za ten zestaw :) dzięki za cynk :D
    ps moja siorka bierze udział w tym konkursie, pomyslalam ze moze i ciebie zainteresuje mojanowafigura.pl/blogerki wyjazd do SPA piechotą nie chodzi :D

    OdpowiedzUsuń