niedziela, 26 maja 2013

Hebe zakupy mazidła do ust marki Revlon

Natrafiłam w Hebe na promocję marki Revlon ( nareszcie) bo miałam wielką chęć na zakup kolejnego błyszczyka w miejsce tego, który się skończył a także wypróbowania ichniejszych pomadek w kredce.

Zakupiłam finalnie trzy mazidła:


chyba uniwersalny odcień Just Bitten Kissable Honey - po pierwszych użyciach chyba wolę jednak Chubby od Clinique ;)))

oraz ponownie dokładnie ten sam odcień21 Pink Crystals
i bardzo intensywny, fuksjowy, bezdrobinkowy 180 Pink Pop

te błyszczyki są naprawdę świetne, polecam!

Ceny w promocji -20%: błyszczyk - 31,99 zł, kredkoszminka - 39,99 zł.

Wpadł mi też w oko akurat w promocji krem do stóp Bandi z mocznikiem i kwasem migdałowym ( wysoko w składzie), 16,99 zł:

wzięłam na próbę

ma 75 ml i wygodną pompkę, użyłam go już 3 razu więc o działaniu raczej się nie wypowiem, na pewno ma lekką i łatwo wchłanialną konsystencję.

W Hebe też ( podobnie jak w Rossmannie ) trwa promocja na produkty do makijażu - 40%. A dzisiaj mamy obniżkę na markę L'oreal:






Myślałam, że oprę się rossmannowej histerii ale jednak nie udało się, wyszłam z pełną torbą z tego przybytku zła...

7 komentarzy:

  1. pomadki z Revlon z chęcią bym Ci zakosiła ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie kuszą lipbuttersy z Revlonu i chyba się w końcu skuszę. Chociaż drogie są.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że u mnie w pobliżu nie ma Hebe...:(
    Poluję od dłuższego czasu na lakiery Essie i dowiedziałam się że tam własnie są

    OdpowiedzUsuń
  4. Te błyszczyki mam w planach, ale ten w kredce mnie nie kusi, głównie przez zapach..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się już przyzwyczaiłam ;) używam jej na okrągło ;)

      Usuń