poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Zakupy w Pat & Rub ( czyli zrobiłam sobie prezent na urodziny :))

Korzystając z aktualnej promocji na produkty do włosów poczyniłam w P&R fajne zakupy:

  • rozkoszny worek z szamponem, odżywką i maską z serii regeneracyjnej
  • odżywka do włosów brązowych, która to właśnie mi się skończyła a uważam, ze jest świetna
  • różany balsam do ust - po pierwszych użyciach już widzę, że jest bardzo dobry

Dostałam aż 4 próbki, najbardziej interesuje mnie balsam chłodząco rozświetlający.

Widzę, że na stronie P&R jest również promocja na scruby i masła do ciała ;)))

10 komentarzy:

  1. Świetny prezent! :-) Ja z chęcią chciałabym wypróbować krem do rąk ich firmy ponoć jest niezawodny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balsam do rąk żurawinowy to mój ulubieniec wszechczasów ;)))

      Usuń
  2. P&R mają świetne kosmetyki ;)
    bardzo lubię za działanie i zapachy
    ceny brzydkie za to :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poluję na krótkie promocje tj. trzeba śledzić ichniejszego fb, czasem rzucają obniżkę np. -15%, która się sumuje z innymi - ja właśnie z takiej skorzystałam!!

      Usuń
  3. Też miałam ostatnio w próbce balsam chłodząco-rozświetlający i już chcę pełne opakowanie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepiej robi się samemu prezenty! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ten zestaw do włosów? Kusi mnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówić na razie czeka na swoją kolej ;)

      Usuń