środa, 24 kwietnia 2013

To naprawdę Duża Lola czyli Perfumesco sprawdziłam na własnej skórze

Jestem uzależniona od tego zapachu, nie wiem czy powinna się rumienić ze wstydu, a może z dumy ;))) ale właśnie zakupiłam czwarty flakon:


Lola od Marca Jacobsa to moja miłość od kiedy pojawiła się na rynku, uwielbiam ten zapach ;) uwielbiam ten flakon!!! nawet jak się przewraca bo kwiatek jest dość ciężki, do tej pory używałam mniejsze pojemności, mam też flakonik z wersji limitowanej, z welurowym kwiatkiem ;) tak wiem wariatka ze mnie....


Czyż flakon nie jest przepiękny?


Tym razem przetestowałam internetową perfumerię Perfumesco - tam mieli najlepszą ofertę za 100 ml EDP ( wody toaletowe odpadają). Zamówienie zrealizowane bardzo sprawnie, komunikując każdą zmianę statusu, paczkę miałam już następnego dnia, perfumy są oryginalne, odpowiednio zapakowane. Dostałam jedną próbkę. Czyli sklep mogę polecić z czystym sumieniem a ja na pewno będę śledzić jego ofertę przyczajając się na dobre okazje.

6 komentarzy:

  1. Ja mam Daisy Marca Jacobsa ale Lola tez pięknie pachnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daisy do drugi zapach, który wprost uwielbiam!

      Usuń
  2. Lolki jeszcze nie miałam okazji poznać ;)
    swego czasu miałam sporą manię perfumową, która z czasem mi przeszła
    3 lata już zużywam swoje zapasy i końca nie widać..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to polecam powąchać ;) fajna jest, chociaż druga wersja tego zapachu Oh Lola jakoś nie przypadła mi do gustu

      Usuń
  3. Flakon wyczesany w kosmos :) Ale jeszcze nie miałam przyjemności wącha tych perfum. Jestem wierna Game - Davidoff i Mexx :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A falkony nowych, letnich wersji Oh Lola i Daisy!!! Prześliczne! kolorowe, właśnie widziałam w Douglasie.

      Usuń