środa, 17 kwietnia 2013

L'Occitane wstępne wrażenia na podstawie próbek

Zużyłam sumiennie kilka saszetek - próbek od L'Occitane, co ciekawego można na ich podstawie powiedzieć?

Creme Masque - duża saszetka, wystaczyła na jedną aplikację grubej warstwy na twarz i szyję - maseczka pięknie pachnie, ładnie nawilża, bardzo przyjemna ale w regularnej cenie kosztuje coś ok 250 zł, raczej się nie skuszę, nawet dla tak pięknego zapachu.

Creme Fleurs De Lumiere - krem nawilżająco rozjaśniający - bardzo ładnie pachniał i doskonale się wchłaniał, nie matowił co prawda, ale efekt nawilżenia poczułam po tej jednej aplikacji, fajny krem, koszt ok 200zł, co prawda nie zamierzam go kupować w najbliższym czasie, chyba że w super promocji ;)

Bouclier Lumiere SPF40/ PA+++ - emulsja rozświetlająca z filtrem - to coś co bardzo mnie zaciekawiło ze względu na wysokość filtra - emulsja bardzo szybko wchłonęła się w moją skórę, nawilżyła ją, faktycznie rozświetliła nieco wizualnie ale bez efektu bielenia i uczucia posiadania na twarzy czegoś ciężkiego - takiego efektu nie uzyskałam do tej pory od żadnego ze stosowanych kremów. Pewnie posiadaczki tłustych cer wiedzą już o czym mówię ;) do tej pory używałam Antheliosa LRP do skóry tłustej ale krem L'Occitane wydaje mi się być lżejszy i bardziej nawilżający. Nie znalazłam tej emulsji na polskiej stronie ( jest na francuskiej). Pomyślę o zakupie ;) ...kiedyś...

Creme Precieuse - drogocenny krem na dzień dla cery normalnej i suchej, ładnie pachnie, jak i cała seria, ale mnie trochę za ciężki, ewentualnie na zimę, na policzki. Brak filtra!

Creme Nuit Precieuse - drogocenny krem na noc - myślałam, że będzie bardzo ciężki ale nie, wchłanianie błyskawiczne, rano cera gładka i wypoczęta. Może kiedyś? Na zimę?

Concentrate De Lait - mleczny koncentrat z migdałem - bardzo przyjemne mleczko do ciała, ładny zapach, nawilża i wygładza, tylko ta cena! 179 zł za 200ml brrr, może kupiłabym za 39,90 zł :))))

Fluide Radieux Protective Lotion SPF 15 - seria z angeliką, kolejny produkt, którego zakup właśnie rozważam, to lekki nawilżający krem z miejskim filtrem, świetnie nawilża, nie pozostawia tłustej warstwy na twarzy. Jako posiadaczka cery tłustej latem mam nie lada problem z doborem kremu, chciałabym jednocześnie i nawilżenie i ochronę lecz bez tony tłuszczu i błysku - krem Fluide Radieux wydaje się być odpowiedni, 30 ml kosztuje 129 zł

2 komentarze:

  1. Ciekawe spostrzeżenia, ale ceny są tak wysokie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No prawda, ceny zabójcze np. prawie 80 zł za olejek pod prysznic....

      Usuń