poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Jeszcze trochę drobnych zakupów: Isana, essie, Delia, P&R, River Island, Alvia, Korres.





Ot takie tam drobiazgi, które przywędrowały wraz ze mną ostatnio ze sklepów:

Essie good to go na miejsce tego, który mi się skończył ( to już drugie opakowanie)
Delia henna, kolor czarny - kupiłam w SP w promocji 1+1 gratis, kupiłam to malutkie opakowanie bo chcę wykonać próbę uczuleniową
ISANA - golarki do bikini - wiedziałyście, że są specjalne golarki do bikini????
są malutki i okrągłe, ostrza dobrze schowane - nie trzeba obawiać się przypadkowego skaleczenia.
Tusz Alva - kolejny do moich nadwrażliwych oczu, zakupiony w jednej z drogerii internetowych:
Skład:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin*, Acacia Senegal, Brassica campestris/Aleurites Fordii Oil Copolymer, Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax Extract, Glyceryl Stearate, Potassium Palmitoyl Hydrolyzed Wheat Protein, Magnesium Aluminum Silicate, Oleic/Linoleic/Linolenic Polyglycerides, Silica, Benzyl Alcohol, Sorbitan Olivate, Cetearyl Olivate, Cinnamic Acid, Cetyl Palmitate, Sorbitan Palmitate, Rosa Rubiginosa Seed Oil*, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil*, Tocopherol, Yeast Polysaccharide, Dehydroacetic Acid


Uroczy naszyjnik z okularami z River Island - w przecenie, kosztował tylko 10 zł ;)

Zakupy z Sephory (-20%) czyli balsam Pat & Rub do stóp o dłoni z serii Żurawina i Cytryna - jestem od nich absolutnie uzależniona oraz Korres tusz do rzęs z olejkiem Abisyńskim - jak widzicie ostatnio zaczynam świrować i kupuję tusz za tuszem, wszystko przez te wrażliwe oczeta.


Poza zakupami mam ogromną, gigantyczną torbę z pustymi opakowaniami tylko ciężko coś mi się ostatnio zabrać do posta o zużyciach ;)

8 komentarzy:

  1. Najbardziej zainteresował mnie tusz do rzęs z olejkiem Abisyńskim. Ma jakieś szczególne właściwości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na opakowaniu napisali: "pogrubia i wzmacnia rzęsy. Zawarty w tuszu olejek abisyński (bogaty w kwasy tłuszczowe), odżywia rzęsy i sprawia, że stają się lśniące i naturalnie miękkie". Zawiera prowitaminę B5 czyli tusz z odżywką, 2 w 1.

      Usuń
  2. Fajne nowości!
    Niestety nic z nich nie znam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zakupy! Kosmetyki Korres bardzo mnie ciekawią, może skuszę się na ich puder :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam problemy z doborem tuszu, bo moje oczy po pomalowaniu rzęs łzawią koszmarnie. Dlatego na jakiś czas zrezygnowałam. Ale chciałabym wreszcie trafić na coś dobrego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też ciagle poszukuję. U mnie parafina jest główną podejrzaną dlatego raczej jej unikam.

      Usuń
  5. no pewnie, że znałam te golarki do bikini (są naprawdę fajne) i kiedyś wspominałam Ci o nich ;)
    n

    OdpowiedzUsuń