czwartek, 7 marca 2013

Zakupy: Grashka tusz wydłużający oraz baza pod cienie + gratis

Moje kolejne zakupy poczynione niejako z ciekawości (co to ta Grashka???) i w wiecznym poszukiwaniu tuszu i bazy, które mnie nie będą uczulały ;)

Kosmetyki te pochodzą ze sklepu iGruszka, od którego bezpiecznie zapakowana paczuszka przyszła już następnego dnia po zamówieniu i dostałam też gratisa ( jupu jupi) - brązowy cień do powiek!!!


Zakupiłam:
Lengtening Mascara, 8 ml (proszę, proszę nie uczulaj mnie!!!)
Eye & Lip Primer 1,2ml

Dostałam:
perłowy cień do powiek, 2g wkład ale niestety nigdzie nie mogę znaleźć nazwy ani oznaczenia więc powiem Wam, że to delikatnie opalizująca na różowo czekolada.

Za całość zapłaciłam ( łącznie z przesyłką) niecałe 40 zł.

2 komentarze:

  1. Ciekawią mnie te nowości od grashki, bo dopiero nie dawno usłyszałam o tej firmie

    OdpowiedzUsuń