poniedziałek, 18 marca 2013

Po-Weekendowe nowości, miała być Sephora a jest Rossmann

Dostałam smsa, że zostaje likwidowana Sephora na Granicznej we Wrocławiu, i że zapraszają, i duże zniżki dają ;) Postanowiłyśmy więc z Towarzyszką ;) wstąpić tam w sobotę ale....
.... czemu nie przyszło mi do głowy, że będzie się tam kłębił dziki tłum? nie wiem....?

Zastałyśmy zamkniętą Sephorę tj. zasunięte rolety, ochrona, kolejka na... czy ja wiem....50 osób???... godzina stania?....
Próbowałam zaglądnąć przez szpary w roletach ;) zauważyłam, że towar jest już mocno przebrany... no jasne bez sensu się łudziłam... przecież najsmakowitsze kąski zniknęły pewnie jeszcze przed otwarciem wyprzedaży ;))))... zrezygnowałam ze stania w kolejce, tym bardziej, że wychodzące osoby nie były szczególnie zadowolone z zakupów.

Ale jak już się znalazłam w centrum handlowym....
... udałam się do pobliskiego, dużego Rossmanna aby zakupić to i owo ;)
Facelle - wasch lotion - był w promocji po 5 zł -wzięłam go bo idealnie nadaje się do czyszczenia pędzli i na wyjazdy do mycia wszystkiego.
Micel Bourjois - też w promocji za 11 zł, wyskakuje niemal z każdego bloga jak z lodówki ;) - spróbowałam wczoraj i jest na razie ok
Healthy Mix Burzuja nr 52 - kupiłam bo była promocja a bardzo lubię ten podkład, używałam go do niedawna ale w połowie opakowania zepsuła mi się pompka!!! Mam nadzieję, że nowe opakowanie będzie solidniejsze i działające.
Lakiery blogerek Wibo: większość kolorów była taka-nie-moja ale jeden wpadł mi w oko, intensywny fiolet od Miratell, wzięłam, kolor ładniutki, nie miałam takiego, ale... po nałożeniu na paznokieć daje bąbelki... pędzelek jak dla mnie jest zbyt miękki...
Lakier Manhatan - kupiłam z ciekawości bo nigdy jeszcze nie miałam lakieru tej firmy ;)
wybrałam taki turkusik z kolekcji wiosennej:

I Tusz Wibo:
XXL Lift Lash Volume, mam go dzisiaj na rzęsach i powiem Wam, że pierwsze wrażenie bardzo pozytywne :)))


6 komentarzy:

  1. Cóż, jako pomysłodawczyni tego odcienia z przykrością muszę powiedzieć, że żałuję tego, że nie dano nam- blogerkom możliwości wcześniejszego przetestowania nowej formuły. Okazała się ona zupełnym nieporozumieniem. Wiele osób, podobnie jak Ty i ja zraziło się do tej kolekcji, choć odcienie trzeba przyznać są wyjątkowe i różnorodne- każdy znalazłby w niej coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale kolor prześliczny, wczoraj pomalowałam i cały czas się zachwycam :)))

      Usuń
  2. Jestem ciekawa tuszu bo dwa poprzednie zraziły mnie do siebie:(

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda mi było tych ludzi, jak stali w kolejce tyle czasu, a wychodzili z pustymi rękoma...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trzeba było jechać zaraz po otrzymaniu smsa ;) a właściwie to powinnam przewidzieć, że będzie tłum, nie wiem co ja sobie myślałam... ;)

      Usuń