środa, 13 marca 2013

Pierwsze zakupy w Tagomago - pure DKNY na wiosnę

Po raz pierwszy skorzystałam z zakupów w internetowej perfumerii, wybrałam Tagomago bo mieli pure DKNY, które to zapragnęłam mieć na wiosnę, w dobrej cenie, za 100 ml edp + przesyłka zapłaciłam 212 zł - za tą kwotę w Sephorze przy zniżce -20% to nawet 50 ml nie kupię :((((


A wogóle to widziałyście, że znowu w Sephorze podwyższono ceny???!!! A euro na stałym mniej więcej poziomie....

Pierwsze zakupy w Tagomago było bardzo udane, dostawałam na maila informacje o każdej zmianie statusu a dodatkowo dostałam prezent!!! Podróżną suszarkę Rene Furterer:
szybka przesyłka, bezpiecznie zapakowana. To na pewno nie ostatnie zakupy w tym sklepie ;)

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Zapach ciepły, kobiecy, mnie kojarzy się ze słońcem i spokojem, w bazie ma ambrę, drzewo sandałowe i wanilię ;)

      Usuń