poniedziałek, 4 marca 2013

Moja opinia: seria regeneracyjna Alverde Traube Avocado

Używałam całej serii regeneracyjnej Alverde Repair z wyciągiem z winogron i olejkiem awokado, bez SLS i bez silikonów: szampon, odżywkę i maskę:



Repair-Shampoo Traube Avocado 

Ingredients
Aqua, Coco-Glucoside, Sodium Coco-Sulfate, Glycerin, Xanthan Gum, Inulin, Isoamyl Laurate, Disodium Cocoyl Glutamate, Sodium Cocoyl Glutamate, Glyceryl Oleate, Betaine, Citric Acid, Sodium PCA, Levulinic Acid, Chondrus Crispus Powder, Parfum*, p-Anisic Acid, Sodium Levulinate, Hydrolyzed Wheat Protein, Phytic Acid, Linalool*, Benzyl Alcohol*, Limonene*, Citronellol*, Persea Gratissima Fruit Extract, Vitis Vinifera Seed Extract, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Tocopherol
*from natural essential oils

Repair-Spülung Traube Avocado 

Ingredients
Aqua, Coco-Glucoside, Sodium Coco-Sulfate, Glycerin, Xanthan Gum, Inulin, Isoamyl Laurate, Disodium Cocoyl Glutamate, Sodium Cocoyl Glutamate, Glyceryl Oleate, Betaine, Citric Acid, Sodium PCA, Levulinic Acid, Chondrus Crispus Powder, Parfum*, p-Anisic Acid, Sodium Levulinate, Hydrolyzed Wheat Protein, Phytic Acid, Linalool*, Benzyl Alcohol*, Limonene*, Citronellol*, Persea Gratissima Fruit Extract, Vitis Vinifera Seed Extract, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Tocopherol
*ingredients from certified organic agriculture
**from natural essential oils

Repair-Haarmaske Traube Avocado 

Ingredients
Aqua, Glycine Soja Oil*, Cetearyl Alcohol, Alcohol*, Glycerin, Stearamidopropyl Dimethylamine, Persea Gratissima Oil*, Sodium Lactate, Rhus Verniciflua Peel Cera, Myristyl Myristate, Vitis Vinifera Fruit Extract*, Simmondsia Chinensis Seed Oil*, Lauroyl Sarcosine, Panthenyl Ethyl Ether, Panthenol, Hydroxyethylcellulose, Hydrogenated Lecithin, Hydrolyzed Corn Protein, Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Soy Protein, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Biotin, Ascorbyl Palmitate, Parfum**, Linalool**, Limonene**, Geraniol**
* ingredients from certified organic agriculture
** from natural essential oils



Moja opinia:
Kosmetyki Alverde to prawdziwe odkrycie ubiegłego roku i cenię je bardzo za wysoki stosunek jakości do ceny, smutne jest, że w Polsce nie ma sieci DM ;))) która oferuje naprawdę dobre produkty w niskich cenach ( choć właśnie przyszła mi do głowy pesymistyczna myśl, że gdyby nawet DM wkroczyła na polski rynek i tak szybko obniżyłaby jakość towarów by zejść do "polskich standardów", niestety nie ma u nas ruchów konsumenckich, nie wymuszamy na producentach dobrej jakości, bierzemy co dają byle tanio....).
Seria do włosów z winogronem i avocado spełniła swoje zadanie (w moim przypadku).
Mam grube, nieposłuszne, puszące się i koloryzowane włosy, które wymagają dociążenia, wygładzenia i dostałam to wszystko oprócz wygładzenia, włosy były miękkie ale trochę szorstkie, dobrze się układały, zapach ok, delikatny, mało wyczuwalny. Konsystencja szamponu mnie nie zaskoczyła, glut jak i wiele innych, odżywka i maska w sumie podobne choć ta druga nieco gęściejsza i mocniej dociążała mi włosy.

Podsumowując dobry produkt za niską cenę choć szału nie ma ;) dla mnie bardzo ważną cechą kosmetyków Alverde jest to, że jeszcze (odpukać) nigdy nie spowodowały u mnie podrażnienia więc mogę je szczerze polecić osobom o wrażliwej skórze, podobnej mojej. Porównując do innych kosmetyków do włosów Alvedre moim zdecydowanym faworytem jest na chwilę obecną seria wygładzająca z morelą i limonką, o której pisałam tutaj.


 

 

 

 


3 komentarze:

  1. Używałam szamponu i odżywki z tej serii, dla mnie poprawne działanie, ale zdecydowanie wersja morelowa jest lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie działałam "poprawnie" - tego słowa mi brakowało ;)))

      Usuń
  2. Bardzo lubię kosmetyki Alverde, żałuję , że dostępność jest taka słaba :( u mnie wygładzenie włosów używając tej serii było dobre, ale mam z natury miekkie i gładkie więc moja opinia niekoniecznie będzie obiektywna:)

    OdpowiedzUsuń