piątek, 8 marca 2013

Mam do sprzedania cień M.A.C Hush (wkład) !!!

Zrobiłam coś głupiego!!! Kupiłam ponownie ten sam cień w M.A.Cu ( a ja durny Potwór)
Cień Hush (lustre) jest to niby beż ale opalizujący na różowo ( zimny róż), kupiłam go kiedyś gdy wybrałam się po cień Grain ( który do tej pory jako jedyny mi się skończył) ale go nie było, poprosiłam więc o pomoc w wyborze podobnego odcienia, w tej samej tonacji. Sprzedawczyni w M.A.Cu poradziła mi ten i powiem Wam, ze w sklepowym oświetleniu był dość podobny ale...
w domu okazało się, że jest różowy!!! A Grain jest cieniem beżowym, cielistym, używałam go do rozcierania granicy między ciemnym cieniem i skóra ;) wiecie wtedy kolor ładniej się wtapia i rozkłada, i jak tu rozcierać cienie różem? Okazało się, że tzw. wizażystka ( taaa) z M.A.Ca. wcisnęła mi zupełnie co innego ( a opisałam jej dokładnie jakiego koloru poszukuję i do czego będę go używała). Powiem Wam, że od tej pory omijam ją szerokim łukiem tzn. nic u niej nie kupuję a na pewno nie pozwoliłabym aby wykonała na mnie jakikolwiek makijaż ;)

Zatem miałam różowy cień, którego nie chciałam ale z biegiem czasu zaczęłam go używać i nawet go lubię ;) jak widać na zdjęciu jest w nim wyraźne zużycie ;) dobrze się komponuje z fioletem czy brązem.

Wybrałam się do M.A.C a w przypływie gotówki z pomysłem aby zakupić sobie coś nowego i chwyciłam właśnie za Hush .....

W domu wyjęłam cień w opakowania, przyjrzałam się , przejechałam po nim palcem i pojawiło się niejasne uczucie... że ja ten cień dobrze znam... otworzyłam paletkę porównałam oba na palcu, tak to ten sam cień, sprawdziłam pod spodem Hush jak w mordę strzelił, nie chcę dwóch haszów!!! Niby kiedy ja je zużyję?

Może ktoś pragnie go ode mnie odkupić? ( zgłoś się proszę w komentarzu pod spodem)

Jest nowy, świeży, maźnięty palcem, w oryginalnym kartoniku, kupiony w Salonie M.A.C a w Magnolii we Wrocławiu, kosztował 53 zł ( tak podrożały....)
ja oferuję 43 zł razem z przesyłką







5 komentarzy:

  1. Ja tez tak miałam. Ale na szczęście nie dotykałam go i dziewczyny w salonie mi wymieniły.
    Mam Hush, więc niestety nie pomogę.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bardzo chetnie go przygarnę :) martyna0412@gmail.com

    OdpowiedzUsuń