środa, 6 marca 2013

Bourjois - BIO detox organic poudre

Bio detox służył mi jako puder pracowy czyli mieszkał u mnie w biurze i używałam go do poprawek makijażu w ciągu dnia, czasem jako podkład ( np. gdy bardzo się spieszyłam i wybiegałam z domu bez makijażu) a ponieważ chyba dzisiaj zakończył żywot swój więc czas na podsumowanie.

Producent pisze tak:

Puder Bio-Detox

Ujednolicona i matowa cera przez 8 godzin.* Działanie pielęgnujące: skóra jest czystsza z każdą aplikacją. *Przetestowano na 23 uczestniczkach panelu


Formuła składająca się w 100% z naturalnych składników ujednolica skórę i sprawia, że staje się ona czystsza z każdą aplikacją: niedoskonałości i rozszerzone pory stają się mniej widoczne.
Formuła wzbogacona została w pochodzący z roślin chlorofil, odpowiedzialny za dostarczanie tlenu i filtrowanie zanieczyszczeń. Zawiera ona również puder ze zmielonych nasion lnu absorbujący nadmiar sebum, bez zatykania porów.
Duże, panoramiczne i obracające się o 360 stopni lusterko ułatwia aplikację.
To jest dobre dla Twojej skóry!
- Niepodrażniająca, niewysuszająca i niezatykająca porów formuła
- Oczyszczające działanie nasion moringi
- Testowany dermatologicznie
Przetestowane dla Ciebie!**
- 92% stwierdziło że dzięki temu kosmetykowi ich skóra jest bardziej ujednolicona
- 85% stwierdziło, że niedoskonałości zostały wygładzone
- 81% stwierdziło, że puder utrzymuje sie na twarzy przez cały dzień
100% składników ma pochodzenie naturalne
5% składników pochodzi z rolnictwa ekologicznego i posida certyfikat ECOCERT. Szczegóły dotyczące certyfikatu dostępne na stronie cosmetiques.ecocert.com
(cosmetiques.ecocert.com)
** Test użytkowy przeprowadzono na grupie 26 kobiet w ciągu 4 tygodni 
  
Składniki
TALC, ZEA MAYS (CORN) STARCH*, OCTYLDODECYL STEAROYL STEARATE, KAOLIN, GLYCERYL CAPRYLATE, SILICA,ZINC OXIDE, LEVULINIC ACID,p-ANISIC ACID, SODIUM LEVULINATE,GLYCERIN,AQUA,PARFUM (FRAGRANCE), TOCOPHERYL ACETATE, LINUM USITATISSIMUM (LINSEED) SEED EXTRACT, MALTODEXTRIN, MORINGA PTERYGOSPERMA SEED EXTRACT, ZEA MAYS (CORN) GERM OIL,[+/- (MAY CONTAIN) : 77007 (ULTRAMARINES),CI 77019 (MICA),CI 77163 (BISMUTH OXYCHLORIDE),CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES),CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 75810 (CHLOROPHYLLIN-COPPER COMPLEX)] 10BMT003-2

 Mój odcień to Vanille 52
Jak widać puder uległ dzisiaj zniszczeniu, upadł mi i się pokruszył ;) ale pewnie coś jeszcze z niego wycisnę ;)


+ wybrałam ten puder do pracy ze względu na opakowanie zawierające duże wygodne lusterko ( opakowanie jest dokładnie takie jak w najnowszym podkładzie BB tej firmy!!!)  i kryjące właściwości - stopień krycia można stopniować i spokojnie puder ten może służyć jako podkład
+ plusem jest odcień, ładny, żółty pasuje do mojej karnacji
+ puder nie powoduje u mnie wzmożonego wydzielania sebum
+ zapach neutralny
+ dużym plusem są jego własności kryjące, pokrywa zaczerwienienia, nawet spore niedoskonałości, czasem stosowałam go jako korektor  wklepując w jedno miejsce większą ilość
+ dość wydajny, mam go już 2 lata
+ cena: kupiony w promocji za ok 40 zł

- potrafi podkreślić suche skórki czy placki na twarzy - mam wrażenie, że trochę wysusza (?)
- potrafi się zbierać w załamaniach i podkreślić pory
- dołączona gąbeczka nie nadaje się do nakładania tego produktu ;)
- trzeba nauczyć się go nakładać, dobrać odpowiedni pędzel, o odpowiedniej miękkości i wielkości bo: jeżeli przesadzimy to otrzymamy na twarzy maskę, natomiast jeżeli go wyczujemy rozprowadza się ładnie, kryje dobrze jednak po pewnym czasie będzie zwarzony
Podsumowując: ciekawe doświadczenie kosmetyczne ;) ale raczej nie kupię ponownie tego produktu, nam lepsze np. Almost Powder Clinique (do którego notorycznie wracam) i notorycznie zdradzam bo bardzo ale to bardzo lubię próbować nowości.


4 komentarze:

  1. Ja na razie używam MSF MACa i zadowolona jestem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem czy bym się zdecydowała, spora cena na dodatek w promocji jak na tyle minusów

    OdpowiedzUsuń