czwartek, 21 lutego 2013

Znowu zakupy w Hebe: Nail Tek, Catrice

Zostałam porwana i zaciągnięta do drogerii Hebe!!!!

No dobra, poszłam tam z własnej woli, z towarzyszką w celu zakupienia prezentu ale nie oponowałam gdy zaproponowano na głos "kupmy też coś sobie!" ;))))





No i kupiłam moje pierwsze cienie Catrice, ta paletka kosztowała 18 zł, tak wiem, czytałam, te cienie mają słabą pigmentację, zgadzam się, w paletce wyglądają pięknie, na moich oczach niestety dość blado ;))) ale co tam, radość była? Była.



Dorzuciłam też lakier Nail Tek, były w promocji za 25 zł, w kolorze Cherry Truffle


I dezodorant Garnier Mineral ale właściwie to nie ma czym się chwalić, dezodorant jak dezodorant, nic specjalnego ;)))

4 komentarze:

  1. Ładnie się ta paletka prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie szukałam opinii o lakierach Nail Tek i po przeczytaniu pozytywnych opinii właśnie zamierzam je nabyć w Hebe bo jest promocja kupując dwa trzeci gratis ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, ze lakier nie jest wart takiej wysokiej ceny ;) u mnie lepiej się sprawdza np. Essie z tej samej półki. Lakier ma bardzo niewygodny pędzelek, schnięcie i trwałośc wcale nie są zachwycające

      Usuń