poniedziałek, 18 lutego 2013

Wyprzedaż u KRUKA

Skorzystałam w tym roku z wyprzedażowej oferty Kruka on - line, wypatrzyłam dwie pary kolczyków, które bardzo mi się podobały w letniej kolekcji, a na poczatku stycznia kosztowały już o połowę mniej:

są ta kolorowe, wesołe, wakacyjne, uniwersalne koła: fioletowe oraz niebieskie.

Kojarzą mi się z ciepłem, za wiosną, latem i wakacjami...

Bardzo długo czekałam na przesyłkę, prawie miesiąc!!! W końcu paczuszka przyszła lecz moja początkowa radość nie trwała długo, niebieskie kolczyki szybko się rozpadły :((((
na zdjęciu: prawy kolczyk, srebrne, środkowe kółko odpadło i po dokładniejszych oględzinach stwierdziłam, że użyty tu sposób mocowania to spowodował, po prostu nie mogło się stać inaczej, nie ładnie Pani Kruk, taka fuszera!!! No, no, no.


4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. na szczęście to d się łatwo naprawić

      Usuń
    2. Będę próbować ;) choć mam wrażenie, że i drugi kolczyk się zaraz rozpadnie...

      Usuń