poniedziałek, 25 lutego 2013

Wojciech Inglot nie żyje! Co dalej z INGLOTEM?

To smutna wiadomość dla polskiego przemysłu kosmetycznego:

Wojciech_Inglot_nie_zyje

tok.fm:
Inglot stawiał na produkcję w Polsce

Inglot w nielicznych wywiadach w mediach podkreślał, że wszystkie kosmetyki firmy produkowane są w Unii Europejskiej, a 95 proc. w zakładzie w Przemyślu. Jak można przeczytać na stronie internetowej firmy, głównym celem spółki "była produkcja wysokiej jakości produktów, oferowanych klientom po rozsądnych cenach".

Obecnie firma sprzedaje swoje produkty, m.in. cienie do powiek, lakiery do paznokci i pomadki do ust, w ponad 300 salonach w 46 krajach na sześciu kontynentach. W zeszłym roku Inglot został pierwszym laureatem Nagrody Polskiej Rady Biznesu w kategorii Sukces.

Ciekawe co stanie się w wykreowaną przez niego marką?

6 komentarzy:

  1. że będzie nadal funkcjonowac to pewnik. Przecież teraz stoi za tym rzesza ludzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też myślę, że przecież nie zniknie, szczególnie, że tyle zainwestowali ale: czy zmieni się koncepcja marki? ( ja mam nadzieję, że TAK) czy zmieni się jakość produktów? ( ja mam nadzieję, że TAK)

      Usuń
  2. z tego, co udało mi się wyczytać, to firma oczywiście będzie funkcjonowała normalnie. zarówno siostra, jak i brat zmarłego pana inglota mają wykształcenie chemiczne/fizyczne, są doskonale zaznajomieni z każdym najmniejszym elementem funkcjonowania firmy i konsument nie powinien odczuć żadnych zmian. na pewno zabezpieczył biznes na ewentualność swojej śmierci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak, również o tym czytałam:
      http://natemat.pl/51933,mariusz-ziomecki-wspomina-przyjaciela-wojciecha-inglota-stworzyl-gigantyczna-firme-z-niczego-nikogo-nie-krzywdzac

      Usuń
    2. A ja mam jednak nadzieję na zmiany ;) Kiedyś Inglot był moją ulubioną firmą aż ... się zepsuł :((((

      Mam nadzieję, że ktoś go naprawi...

      Usuń
  3. też się wczoraj nad tym zastanowiłam. wielka szkoda, że odszedł..

    OdpowiedzUsuń