czwartek, 14 lutego 2013

Potwór z Biedronce zakupy poczynił

W pobliżu mojego miejsca zamieszkania nie ma Biedronki, ale na szczęście bywam regularnie o okolicach gdzie jest ( razem z drogerią Hebe), zwykle mam ok 1h więc jest okazja na mały rekonesans. Dowiedziałam się o promocji na żele Original Source a moje dziecko wręcz je uwielbia więc wczoraj zaatakowałam Biedronę i żele zakupiłam ( 11 zł za 2 szt)

Mnie, osobiście najbardziej podoba się Mango ew. czekolada, Lime i Lemon są bardzo ( dla mnie ZA bardzo) świeże ale moi faceci powinni być zadowoleni bo lubią orzeźwiające zapachy.

A ja wybrałam sobie dwa kosmetyki Bell: mascara Maxxi Lash i puder matujący numer 02, których kompletnie nie znam ale z chęcią przetestuję.

Byłam też w Hebe - co mnie zaciekawiło? mają w promocji krem nawilżający oraz krem z kwasem pirogronowym Bandi oraz Lancome Tresor Midnight Rose za 170 zł 50 ml

8 komentarzy:

  1. To mango musi pachnieć nieziemsko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biedronka ostatnio coraz bardziej rozpieszcza kosmetoholiczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czemu, ale moje Biedronki są jakieś wybrakowane.. To niesprawiedliwe!

    OdpowiedzUsuń
  4. Próbowałam Orginal Source zaraz po pojawieniu się na naszym rynku i miłości z tego nie było.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie z biedronkowej gazetki na szczęście zachęciły tylko płatki kosmetyczne 3 za 2! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. w Poznaniu otwarto pierwszy sklep Hebe więc jutro tam pognam zobaczyć :)
    n

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwróć uwagę na firmę Bandi, jest tam też kolorówka Revlon, Bell, Eveline i Gosh. Kupuj z promocjach bo regularne ceny mają dość wysokie ;)

      Usuń
    2. i jeszcze Kallos maski do włosów!

      Usuń