czwartek, 14 lutego 2013

Pilniczki Nail Tek polecam

Chciałam Wam dzisiaj polecić naprawdę fajne pilniczki do paznokci, stały się moimi ulubieńcami w takim stopniu, że kupuję je regularnie, od lat kilku ;) i wciąż jestem zadowolona.

- są to idealne pilniczki do paznokci u stóp!!! - chociaż rodzina moja używa je także do rąk, ja nie, są zbyt mocno ścierające ( tak, moi faceci też używają tych pilników, co śmieszniejsze, mój mąż ostatnio poprosił mnie o ich kupno, powiedział "kupisz te Nail Teki" - myślał, ze "Nail Tek" to synonim słowa "pilnik" ;)))))))

- są to pilniczki papierowe ale o odpowiedniej sztywności i giętkości

- kształt mają smukły, zwężając się z jednej strony ułatwiają manewry, szczególnie gdy jesteśmy schylone ;)

- mają dwie strony o różnej mocy ścieralności, świetnie sobie radzą z paznokciami u stóp, które z reguły są twardsze i grubsze niż te u rąk

- są trwałe! ja jeden pilnik używam kilka miesięcy!! Nawet pół roku! Tymczasem inne wystarczają mi góra na miesiąc

- niestety ich występowanie jest ograniczone do allegro, nigdy ich nie widziałam w sklepach stacjonarnych


2 komentarze:

  1. Szkoda, że dostępne tylko na Allegro, ale ja bym chciała wypróbować szklany pilniczek;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a szklane pilniczki to nic nie ścierają ;) jak dla mnie one są dobre do wyrównania ewentualnych zadziorków po właściwym piłowaniu.

    OdpowiedzUsuń