środa, 6 lutego 2013

L'Occitane facebookowy kremik DOSTAŁAM GO

Niedawno na fb zobaczyłam taki wpis od L'Occitane:
Drodzy, nie udało nam się osiągnać założonego celu 30 000 fanów na Facebooku. Niemniej serdecznie Wam DZIĘKUJEMY za zaangazowanie i za to, że jesteście z nami.
Niebawem otrzymacie od nas email z informacją o promocji.
Jednakże jeżeli już teraz, podczas wizyty w salonie, powołacie się na akcję Facebook, otrzymacie krem do rąk 10 ml.
Mamy dla Was niespodziankę! Mimo, że nie osiągnęliśmy pułapu, każdy z naszych Fanów dodatkowo otrzyma 15% zniżki na zakupy! :)
Zapraszamy serdecznie i jeszcze raz wszystkim DZIĘKUJEMY!
Zespół L'Occitane Polska

 Powiem Wam, że poszłam do salonu i powołałam się na akcję i kremik dostałam ;))) ale uwaga  nie dostajemy go ot tak, trzeba coś u nich kupić i wtedy od kwoty zakupów zostanie odjęty 1 zł ( nie mogą rozdawać towaru ze względów podatkowych ale mogą sprzedać go za symboliczna złotówkę o którą zostanie na paragonie pomniejszona cena innego produktu, który kupujecie). Jeżeli wybieracie się do salonu L'Occitane to koniecznie upomnijcie się też o rabat 15% dla fanów z fb!!!

Po prawej gratis a po lewej mój zakup, 30 ml kremu z lawendą, używam od jakiegoś czasu mydła z tej serii i jak kiedyś niecierpiałam zapachu lawendy tak teraz ją ubóstwiam ;)))

8 komentarzy:

  1. Dziwne, a na ich profilu na FB pisali że nie trzeba nic kupować wystarczy się zgłosić :0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jak widać nie jest to do końca prawdą ;) widzisz oni nie wspomnieli, ze trzeba coś kupić ale też nie powiedzieli wyraźnie, że nie trzeba ;)

      na stronie to samo: dodają do zakupów, trzeba tylko wpisać hasło HANDCREME w okienku kodowym.

      Usuń
    2. Kurcze, a już się napaliłam na darmowy krem! :P

      Usuń
  2. dla mnie trochę bez sensu ta akcja, że muszę wcześniej kupić np. kremik, żeby dostać...uwaga...kremik :p oni mają więcej fanów dzięki temu, że ich polubię i mam iść sobie do nich do sklepu po mini produkt, zarabiają na tym sporo kasy, a ja chcąc coś wypróbować i to takie maleństwo, muszę wcześniej coś kupić, eh :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm L'Occitane ma taką a nie inną politykę marketingową ;) której niecierpię to kup coś za 150 zł a będziesz mogła kupić coś dodatkowo za 39 zł brrrr, wrrrr
      choć same produkty bardzo lubię, niestety

      Usuń
  3. Znam ten krem i bardzo lubię:) w sumie fajna ta akcja i tak:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nic nie musiałam kupować, dostałam od ręki, a ekspedientka była miła i uprzejma. Ładnie jeszcze ten mini produkcik zapakowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli moja pani ekspedientka ściemniała ;)

      Usuń