czwartek, 28 lutego 2013

Kosmetyczno - chemiczne newsy: Złamana szminka i świetny środek do czyszczenia!!!

Patrzcie co się stało z jedną z moich Wibo Elixirów:
Szminka uległa zmasakrowaniu i to wcale nie tak, że traktowałam ją źle i podle, o nie, tkwiła sobie bezpiecznie w kosmetyczce, bez stresu, bez wstrząsów, bez zmian temperatur... Przy dzisiejszym delikatnym użyciu po prostu wypadła ;) usiłuję jakoś ją poskładać i dalej poużywać bo kolor jest boski ;)))))
Na szczęście pomadki z serii Elixir są znowu w promocji w Rossmanie ;) po 6 zł, może kupię zapasową?

Nie sądziłam, że kiedykolwiek o tym napiszę, ale wiedzą o dobrych produktach powinniśmy się dzielić, prawda?

Otóż kupiłam taki oto wynalazek, "HG"? nie wiem czy to nazwa firmy czy nie, w każdym razie tkwiło to cudo w Castoramie, na dziale łazienkowym, kosztowało ok 30 zł pojemność:750 ml - wzięłam bo potrzebowałam coś do mycia łazienki.
Jejku, jejku jak to fajnie działa!
Ja na wstępie dodam, że nie jestem wzorową Panią Domu, nie jestem maniaczką czystości, kurz na półce nie spędza mi snu z powiek ani to co powie teściowa ;) - generalnie męczyć się nie lubię, sprzątam bo muszę i chciałabym aby środki chemiczne albo np. roboty robiły to za mnie, poza tym jestem posiadaczką znienawidzonej i trudnej do doczyszczenia kabiny prysznicowej, rozumiecie same...
No właśnie, ten WSPANIAŁY środek, ta IDEALNA pianka czyszcząca normalnie wyczyściła mi cała kabinę, szybko, bez szorowania, drzwiczki nie mają już wstrętnego osadu, wszystko lśni, błyszczy - jestem zachwycona :))) i polecam!!!

1 komentarz:

  1. Mi się też tak rozwaliła szminka z Lovely a nic z nią nie robiłam, ani nie była gdzieś w cieple a cała się rozpłynęła i wygląda mało atrakcyjnie;/

    OdpowiedzUsuń