piątek, 15 lutego 2013

CIUCHY czyli subietywny przegląd sklepów według Potwora

Czyli co Potworowi wpadło w oko:

Stradivarius:

apaszek nigdy dość ;) a takiej nie mam


Fajny krój sukienki, odcięcie z talii i poszerzany dół fajnie maskuje pupę i biodra ;) szkoda, że taka krótka

Zalando:

fajna bo zielona, taka wyrazista w odpowiednim kroju a odcięcie w talii dla mnie obowiązkowe

 bardzo lubię takie sukienki ;) codzienne, mega uniwersalne, mega wygodne
turkusowa tunika, to chyba tęsknota za wiosną ;)



fajna - sportowa, bawełniana, na co dzień, na spacer, po zakupy
wzorzysta tunika do leginsów :) like it

 
Desigual - śliczne kolorowe i drogie :(

Solar:
Płaszczyk - podoba mi się ale to nie mój krój
oooo, taki bluzki to Potwór lubi :)


7 komentarzy:

  1. świetne ciuszki wyszukałaś :) większość w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  2. super ten płaszcz a solara!!
    n

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomacałam go na żywca ;) faktycznie nie mój krój ;))) ja jednak muszę mieć odcięcie w talii

      Usuń
  3. mnie się nie podobają zbytnio, nie mój styl:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka ze Stradi piękna, ale wkurza mnie to, że to wszystko takie krótkie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest bardzo fajny, uniwersalny, kobiecy krój, szkoda tylko, że taka krótka ;)

      Usuń