piątek, 8 lutego 2013

Balea Med mleczko z 15% mocznikiem.

Dzisiaj recenzja bardzo pozytywna bo przedstawiam Wam produkt, który, jak dla mnie, ma (oprócz dostępności) same zalety ;)

Mleczko Balea zawierające 15% mocznika można kupić w sieci drogerii DM, koszt ok 3 euro za 250ml, polecane dla skóry suchej, szorstkiej i wrażliwej. Producent obiecuje natychmiastowe ukojenie i nawilżenie oraz złagodzenie napięcia.

AUQA · UREA · CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE · ETHYLHEXYL STEARATE · GLYCERIN · ISOPROPYL PALMITATE · CETEARYL ALCOHOL · GLYCERYL STEARATE CITRATE · PHENOXYETHANOL · PARFUM · SODIUM LACTATE · BENZYL ALCOHOL · CARBOMER · ALLANTOIN · LACTIC ACID · SODIUM HYDROXIDE · LINALOOL · LIMONENE.

Skład dość prosty, mocznik mamy juz na drugim miejscu czyli jest go faktycznie stosunkowo dużo, potem emolienty, glicerynę, pod koniec mleczan sodu, odrobinę łagodzącej alantoiny, kwas mlekowy - ja wychodzę z założenia, że im prościej tym lepiej dla mojej wrażliwej skóry, która ten kosmetyk bardzo polubiła ( porównacie sobie np. ze składem mleczka LRP Urea, które choć bogatsze o masło shea zawiera więcej niepotrzebnych czy nawet szkodliwych substancji).

Zapach mleczka jest bardzo subtelny, mi przypomina kosmetyki dla dzieci, konsystencja jest lekka dzięki temu mleczko się świetnie wchłania, niemal natychmiastowo. Działanie zmiękczające zauważyłam od pierwszego zastosowania i był to efekt długotrwały, utrzymywał się po wieczornej aplikacji przez cały następny dzień. Moja skóra nie jest ekstremalnie sucha, główną przyczyną zakupu mleczka Balea były moje problemy z wrastającymi włoskami po depilacji, używam więc tego kosmetyku tylko na dolną połowę ciała i przyznam, że skutek tego jest znakomity - brak krostek i stanów zapalnych na nogach czy to w okolicach bikini!!!
Tadam!!! właśnie o to mi chodziło, poza tym naprawdę gładka, miękka skóra.

2 komentarze:

  1. Muszę mu się przyjrzeć, bo też mam takie krostki na nogach:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja krostek ma zdecydowanie mniej, nie jest to jednak tak, że zniknęły zupełnie ;)

      Usuń