wtorek, 15 stycznia 2013

TAG: Liebster Blog

Już kiedyś brałam udział w tej zabawie ale zostałam otagowana jeszcze raz przez 
http://madzsch.blogspot.com/

a co tam, odpowiem na pytania jeszcze raz ( są inne):
1. Piosenka, której słuchasz najczęściej?
 - Czy chcę czy nie ale chyba to ( jest na każdej radiowej częstotliwości):

2. Jedna rzecz, bez której nie wyobrażasz sobie swojej garderoby.

- bez bielizny rzecz jasna
 
3. Trzy rzeczy jakie zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę. 

- okulary ( inaczej bym nic nie widziała)
- zestaw do oczyszczania wody
- telefon satelitarny abym mogła podzwonić po znajomych ;)))
 
4. Co cenisz w innych ludziach?

- otwarty umysł, szczerość i bezpretensjonalność
 
5. Ulubiony marka kosmetyczna.

- na dzisiaj to pewnie Pat&Rub
 
6. Osoba, która Cię inspiruje.

- nie mam pojęcia, chyba...nikt ;)))
7. Ideał mężczyzny.

- Otwarty umysł, kreatywność, szczerość, pomysłowość, poczucie humoru 
a wizualnie:
 
8. Wymień jeden ulubiony kosmetyk.

- krem do rąk
 
9. Co chciałabyś w sobie zmienić?

- twarz ( mam paskudną cerę)
 
10. Miejsce, które chciałabyś odwiedzić.

- teraz, dokładnie w tej chwili chciałabym być w miejscu takim jak to
ciepło, morze, palmy
 
a turystycznie to pewnie Chiny
http://www.lonelyplanet.com/maps/asia/china/

 11. Twoje postanowienia noworoczne.

- więcej sportu!!!!

Wybaczcie nie mam pomysłów na kolejne pytania, tym bardziej, że mam wrażenie, że wszystko już w tym temacie było ;)) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz