środa, 9 stycznia 2013

Sephora po-noworoczne zakupy wyprzedażowe: Chloe oraz Yes To

Bardzo się staram nie kupować kosmetyków niepotrzebnych ;) mam spore zapasy, który wypadałoby zużyć. Dlatego też dzielnie oparłam się pokusie kolejnych mazideł do ust przy 30% obniżce na kolorówkę, dlatego dzielnie i obojętnie błądziłam wzrokiem po fajnych przecenach w Sephorze ( a właściwie dlaczego tylko Sephora ma atrakcyjne obniżki??? u Douglasa wciąż drogo...) ale... no szukałam lekkiego nawilżacza do twarzy i pod oczy a tu zestaw ogórkowy Yes to jakby specjalnie na mnie czekał:
po obniżce kosztował tylko 39 złotych!
Do koszyka dołączył też jagodowy cleanser tej samej firmy (25zł) oraz poświąteczny zestaw Chloe, perfumy które chodziła za mną od dawna a tu cena całości była całkiem znośna więc pozwoliłam sobie na nie i mam nowe fajne pudełko na przechowywanie moich lakierów do paznokci ;))).

To nie koniec zakupów: w mojej Sephorze zauważyłam paletkę Urban Decay Naked 2, po którą na pewno powrócę ( szkoda, że nie było jej przy -30%) no trudno... przynajmniej mam kupon na -10%.
Możecie się spodziewać, że niebawem będę się nią chwalić ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz