wtorek, 22 stycznia 2013

Rossmann i te jego promocje....

Poszłam zatem do Rossmanna w związku z promocją -40% na podkłady, interesował mnie Bourjois a konkretnie Healthy Mix ( w moim zepsuła się pompka ale sam produkt bardzo lubię), pomyślałam wezmę odcień 52 i 53 i będę mogła je sobie mieszać ;)

Co zastałam?: pustą szafę Bourjois, jestem niepocieszona, zdecydowanie niepocieszona ;) ale chyba nie będę się błąkać po Rossmanach i odpuszczę ten zakup.

Wyszłam za to z czymś innym:
Sławna odżywka Eveline 8 in 1 - moje paznokcie są w tak fatalnym stanie, Nail Tek nie pomaga, pomyślałam: co tam formaldehyd, niedługo będę musiała nosić cały czas rękawiczki bo to wstyd pokazać ludziom takie dłonie. Po dwóch pierwszych użyciach moje rozwarstwiające paznokcie się zlepiły i wyglądają normalnie - JESTEM W SZOKU....

Ze względu na mrozy skusiłam się również na masełko Nivea, przy obecnej pogodzie, do tej pory używane Carmexy absolutnie się nie sprawdzają, mentol powoduje, że w usta jest mi zimno i nieprzyjemnie ;) potrzebuję czegoś tłustego i ładnie pachnącego i takie jest masełko z wanilią i orzechem macadamia.

Jednym słowem: podkładu nie kupiłam po obniżonej cenie ale mam za to dwa dobrze działające i godne polecenia kosmetyki.

9 komentarzy:

  1. odżywka 8 w 1 jest genialna! odratowała mi moje paznokcie :) moje opakowanie już zbliża się ku końcowi więc wypatruję promocji na nią :D



    Zapraszam do mnie :)



    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wersję SOS i jestem z niej średnio zadowolona, może faktycznie ta jest lepsza, daj znać czy warto spróbować.
    Jutro wybiorę się do Rossmanna, może i ja coś upoluję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tą odżywkę ;) Nie nadążam piłować paznokci bo rosną tak szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba muszę ją znów kupić, tą odżywkę, a na to masełko do ust mam ochotę, choć już tyle mazideł leży wszędzie :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Healthy Mix zostaje wycofywany :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie!!! Teraz kiedy tak go polubilam?!?!

      Usuń
  6. U mnie ta odżywka sprawdziła się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, sama nie wiem ;> Niby mam spore podkładowe zapasy, ale promocja kusi ;) Masełko jest naprawdę fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę się w końcu wybrać po tę odżywkę ;) Masełko też kusi...

    OdpowiedzUsuń