czwartek, 24 stycznia 2013

Kosmetyczne podsumowanie roku 2012 - makijaż, paznokcie, zapachy

Dalsza cześć ubiegłorocznego podsumowania, może zacznę od tego co mnie zaskoczyło
czyli w kategorii Największe zaskoczenie makijażowe roku 2012 i jest to firma Bourjois, odkryta przeze mnie na nowo. Ja przez lata używałam jedynie wysokopółkowych kosmetyków, nie spoglądałam nawet na Maxy Factory czy Burżuje ;), teraz sytuacja się zmieniła i coraz częściej sięgam po najróżniejsze, nawet niskopółkowe produkty.

Podkład helathy mix był zaskoczeniem bo i jakość jego jest znakomita, dobrze współpracuje z moja cera i dodatkowo ma ciekawą gamę kolorystyczną czyli zawiera również odcienie z czystymi żółtymi tonami, które pasują do mojej karnacji, których na próżno szukałam wśród asortymentu innych firm kosmetycznych. Do pary dokupilam rownież korektor healthy mix, który sprawuje sie naprawdę znakomicie, używam tez czarneg tuszu Full Volume, który o dziwo na razie mnie nie uczula, ładnie podkreśla rzęsy, jest trwały i prawdopodobnie kupię go ponownie.

Makijażowi ulubieńcy roku 2012:
Długo się zastanawiałem nad wyborem, w końcu padło na kosmetyki, po które sięgałam najczęściej, których używanie było najprzyjemniejsze i które dawały najlepszy efekt:


Puder brązujący Hoola Benefit - bronzer idealny, matowy, jasny, używam go do konturowania twarzy, jest łatwy w obsłudze bo nie robi mi plam, szybko się stapia z karnacją, ma świetną, miękką konsystencję, dobrze współpracuje z każdym pędzlem a efekt na twarzy zadawala mnie za każdym razem.
Róż NARS Deep Throat - kocham go za kolor, jest idealny, twarzowy, pięknie się nakłada i daje efekt żywych, zdrowych policzków - uwielbiam go za to. Myślę, że pasuje każdemu i cerom ciepłym i zimnym i każdą ożywi.
Puder M.A.C Blot Powder - tegoroczne odkrycie, mój KWC pudrów matujących jego jedyną wada jest wydajność ( malutka, malutka) i kruchość więc nie zawsze współpracuje z pędzlem.
 Róż M.A.C Blush All Day z serii pro longwear - najbardziej uniwersalny odcień z jakim miałam do czynienia ( sprawdźcie w sklepie bo na moim zdjęciu kolor jest przekłamany), idealny mat, idealnie stapia się ze skórą, pasuje do wszystkich makijaży i odkąd do zakupiłam ( latem) sięgam po niego niemal codziennie.
 Moje ulubione, najukochańsze cienie M.A.Ca dobre zawsze i wszędzie na każdą okazję: Naked Lunch, Shroom i Grain ( Grain - jedyny cień jaki zużyłam do końca, zakupiłam ponownie i ponownie ujrzałam denko ;))) - świetna jakość za wysoką cenę ;) myślę, że warto.

Największe makijażowe odkrycie roku 2012:
Zaskoczeniem pozytywnym jest szminka Shiseido Perfect Rouge - pierwszy raz miałam kontakt z produktami do ust tej firmy, pomadka jest po prostu rewelacyjna, miękka, kremowa, idealnie pokrywa usta, ma piękną paletę odcieni, na dniach VIP w Sephorze można ją kupić za ok 80 zł czyli za cenę pomadek M.A.Ca
Negatywnym zaskoczeniem ubiegłego roku są za to pomadki M.A.C, które sobie zakupiłam po raz pierwszy i okazało się, że właściwie to nie ma się czym zachwycać, one są dobre i tylko dobre, wspomniana powyżej pomadka Shiseido w komforcie używania wg mnie bije je na głowę ;)
 
Ulubione produkty roku 2012 do paznokci:

Wybrałam trzy najczęściej używane ... i są to produkty Essie!!!
Good to go
Red-y-Set-ex
Size Matters

te dwa kolorki gościły na moich paznokciach najczęściej, good to go to najlepszy top coat z jakim do tej pory miałam do czynienia ;)

Zapachy roku 2012:
To dwie wersje Daisy Marca Jacobsa - klasyczne Daisy oraz Eau So Fresh - uwielbiam!!!



5 komentarzy:

  1. Hoole uwielbiam, a róż Nars wygląda ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jeszcze chciałam się Ciebie spytać o maila:)

      Usuń
  2. Mam Narsa Orgasm - bardzo lubię ten kolor. Cienie, które wybrałaś, to moja kolorystyka. też mam Naked Lunch, muszę się bliżej przyjżeć Grain. Kusi mnie obecna promocja w Rossmanie na podkłady, a skoro tak zachwalasz tego burżuja, to chyba się tam przejdę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że w Rossmannach dokładnie wyczyszczono szafy Bourjois ;) z podkładów, odwiedziłam jeszcze dwa i zostały tylko najciemniejsze.

      Usuń