poniedziałek, 28 stycznia 2013

BB Cream od Bourjois 21 Vanille

No nie wytrzymałam i pognałam na promocje ;)))
Potwory lubią kupować ze zniżką :D

I w ten oto sposób stałam się posiadaczką burżujowej nowości w kolorze 21:
oraz czarnego tuszu do rzęs Black Track ;)
Podkład BB ma lekką, kremową, tłustawą konsystencję. Jest opakowany w czarną, wielką, puderniczkę z obrotowym i bardzo wygodnym, panoramicznym lusterkiem i gąbeczką (całkowicie mi zbędna wolę palce lub pędzel) . Niekomedogenny ( ponoć) i testowany pod kontrolą dermatologiczną.
Dostępny w 4 odcieniach: 21 Vanille, 22 Beige Dore, 23 Beige Rose , 24 Hale Clair - ja wzięłam najjaśniejszy, który jako jedyny ma wyraźne, jasne żółte tony, reszta wydała mi się strasznie ciemna i beżowa. Myślę, że właścicielki cer porcelanowych nie znajdą tu swojego odcienia :( nie wiem co producent chciał nam przez to powiedzieć? Może to, że olewa nasz rynek i ma w nosie to, że Polski mają raczej jasną skórę?
Oto porównanie odcienia z korektorami M.A.C studio finish w odcieniu NC 20 i NC 30, górne maźnięcie to NC20, dolne NC30 a środkowe to BB od Bourjois: burżuj ma najmniej  żółtych czystych tonów, raczej wpada w beż, dwa zdjęcia po prawej pokazują jak sprawuje się na ręce delikatnie wklepany w skórę - wydawałoby się, że jego krycie jest spore ale nałożony na twarz zachowuje się zupełnie inaczej.

- przede wszystkim jest widoczny na twarzy, włazi mi w pory i je podkreśla zamiast maskować
- krycie jest takie sobie, coś tam kryje ale nie do końca, musiałam dodatkowo użyć korektora
- podkreślił mi suche skórki na policzkach a istnieniu których nie miałam dotąd pojęcia ;)
- brak matu, świecę się po nim niczym latarenka

to wrażenia po pierwszych użyciach, oczywiście, że będę go jeszcze testować na różne sposoby, na różnych kremach, nakładany różnymi technikami - zobaczymy, na razie chodzi mi po głowie myśl, że jak producent obiecuje produkt dla każdego to powinno mi się zapalić czerwone światełko ;) chyba nie ma produktu idealnego dla każdego rodzaju cery....

4 komentarze:

  1. sądziłam, że będzie o coś lepszego, a tu lipa, jeszcze wybór odcieni marny, a ja mam jasny ryjek i to bardzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to samo, ostatnio trudno mi znaleźć podkład dobrze pasujący do mojej zimowej cery...

      Usuń
  2. Szkoda, że się nie sprawdził :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że bubelek, bo byłam go ciekawa.

    OdpowiedzUsuń