sobota, 1 grudnia 2012

Wielkie, olbrzymie, zakupy przedświąteczne z DM, cz.1

Nastał czas przedświąteczny, mam wiele osób do obdarowania ale do dzisiaj pomysłów na prezenty brak ;)
Małżonek zaproponował wycieczkę do Niemiec a mnie olśniło ;/ i przeprowadziłam zmasowany atak na drogerię DM. Kupiłam naprawdę sporo ( w tym kilka produktów na "zamówienie"), obdarowałam także siebię;D kupiłam sporo kosmetyków Alverde, Balea i Laverę, jest tego taka ilość, że chyba podzielę ten post na dwie części, popatrzcie na zdjęcia a ja zasiadam z kartką i zrobię listę co się komu dostanie.
Moja koleżanka bardzo zachwalała nagietkową emulsję do mycia twarzy, kupiłam jej i sobie, wybrałam także dla siebie krem do cery mieszanej i mnóstwo interesujących kosmetyków z serii anty age

Płyn do płukania ust dla dzieci, u nas nigdzie nie widziałam czegoś podobnego, podobnie jak szczoteczkę do zębów z małą główką ciężko jest znaleźć w polskich sklepach
Prezenty, prezenty, Balea ma SLSa więc raczej nie dla mnie ale pięknie i intensywnie pachnie - mam nadzieję, że ucieszy znajomych i rodzinę.
Za to żele dla dzieci znacznie łagodniejsze.
Uwielbiam kosmetyki do ciała Lavera - za naturalność, działania i piękny zapach!!! Zestaw z kokosem i wanilią kupiłam powtórnie bo zakochałam się w nim od pierwszego użycia, natrafiłam również na nowość z orzechami makadamia.
Szamponów z amarantusem jeszcze nie używałam, z chęcią wypróbuję łacznie z olejkiem migdałowo arganowym
Tu się zastanawiam: podarować czy zostawić?

4 komentarze:

  1. weź, oddaj chociaż połowę! dlaczego ja nie mam DM? :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ahhhh same cudeńka na pewno :)))
    zabrałabym wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne zakupy,sama jak pierwszy raz weszlam do DM to nie wiedzialam co brac i bralam wszystko ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak :D chciało by się mieć wszystko

      Usuń