środa, 12 grudnia 2012

OSTRZEŻENIE Zapach Domu wprowadza w błąd uważajcie dziewczyny!

Chodzi o świąteczną różę średnią świeczkę z dwoma knotami, w cenie promocyjnej kosztuje 49,50 zł ( czyli dwie sztuki kosztują 99 zł) obok jest zestaw takich samych świeczek za 124,40 zł - zauważyłam to dopiero dzisiaj


ja potrzebowałam dwóch i kliknęłam bo tak było szybciej, nie sprawdziłam ceny ( moja wina) Sklep Zapach Domu może być dumny, w pośpiechu nabrałam się
i przepłaciłam.



Tak, wiem, moja wina bo zakupy robione na szybko to nie jest dobry pomysł ale pilnie potrzebowałam prezentu i świeca wydała mi się dobrym pomysłem ;) Jak widać lepiej dwa razy sprawdzić ale poza moją nieuwagą uważam takie praktyki ze strony sklepu za celowe wprowadzenie klienta w błąd.

Czuję niesmak przed takimi praktykami i życzę dalszych sukcesów w nabieraniu klientów ( proponuje umieścić na stronie więcej cen tych samych produktów, zawsze jest szansa, że klient zapłaci np. potrójnie albo i dziesięciokrotnie ;)

z poważaniem
Potwór z Bagien

maila o podobnej treści wysłałam tez do sklepu, na razie nie otrzymałam odpowiedzi

DZIEWCZYNY NIE DAJCIE SIĘ OSZUKAĆ!!!

ps
http://www.swiatzapachow.pl/pl/c/BUY-1-GET-1-50-OFF-KUP-1-A-DRUGI-OTRZYMASZ-50-TANIEJ/641

a tym sklepie:
http://www.swiatzapachow.pl/pl/c/BUY-1-GET-1-50-OFF-KUP-1-A-DRUGI-OTRZYMASZ-50-TANIEJ/641
za cenę 124,50 zł macie dwie duże świece ;) - uczcie się na moich błędach i sprawdzajcie różne miejsca ;))))

3 komentarze:

  1. nie za bardzo rozumiem...
    to obok z 5% zniżką, się zgadza od poprzedniej ceny - 66zł bo 66x2 to 132zł a 5% mniej to właśnie 125,40.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym kliknęła pojedynczą świeczkę a potem w koszyku zmieniła ilość na 2 szt to zapłaciłabym 99 zł a ponieważ kliknęłam na super zestaw 5% taniej to zapłaciłam 125,40 zł czyli dokładnie 26,40 zł więcej :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widać w okresie świątecznym firmy żerują na tym, że ludzie są zabiegani i nie mają czasu na przetrzepywanie połowy internetu.

    OdpowiedzUsuń