poniedziałek, 17 grudnia 2012

Moja opinia: Alverde seria nabłyszczająca z ekstraktem z cytryn i moreli

Używałam sałej serii i szamponu, odżywki oraz kuracji - maski, zbliżam się już do dna i myślę, że mogę się już wypowiedzieć na temat tych kosmetyków:
Szampon:
- ma postać galaretki o łagodnym zapachu cytryny ( nie czuję moreli ;)))
- jest wydajny, dobrze myje
- mam wrażenie, że nie każdy olej dobrze zmywa ( ma np. trudność z olejem ze słodkich migdałów)
- chyba nie podrażnia - piszę chyba bo nie jestem do końca pewna czy to aby nie czapka ;))) 
- w duecie z odżywką obciąża a właściwie dociąża włosy co dla mnie jest dużym plusem bo włosy me z natury są sztywne i puszące się a jak wiadomo każda ( w tym i jak ma się rozumieć) posiadaczka takich włosów marzy i prostych, lśniących lub miękkich falach

Odżywka:
- dość gęsta ale bez problemu wydobywa się z opakowania
- ma intensywniejszy zapach niż szampon, dla mnie przyjemny i mocno cytrynowy
- aplikacja na włosach bezproblemowa
- płukanie bezproblemowe
- włosy po myciu rozczesują jednym pociągnięciem szczotki ;) i widzę błysk

Maska:
- bardzo gęsta ale dzieci użyciu elastycznej tubki nie ma problemu z wydobyciem produktu
- nie zauważyłam różnicy w działaniu między maską a odzywką ;) no może po tej pierwszej włosy są bardziej dociążone

Podsumowując:
- ciężko mi jednoznacznie ocenić działanie tego zestawu, czasem jestem wręcz zachwycona blaskiem i gładkością moich włosów a czasem stają się one bardzo szybko nieświeże (?), przylizane - zastanawiałam się od czego to zależy: czy od wcześniej użytego olejku ( może?) czy od dnia cyklu bo jak wiadomo hormony odgrywają niebagatelną rolę w wyglądzie naszych włosów ( może?) - czy od pory roku - te nieszczęsne czapki!!! (może?)

Czyli jak widać zachwytu brak, odczucia mam mieszane ale nie mam też wrażenia używania bubla. Czy wrócę do tych kosmetyków? Może?

2 komentarze:

  1. jak dla mnie alverde to to samo co alterra , niby takie wspaniałe ale ostatecznie zachwytu brak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie tak ;) brak zachwytu ale ceny są przynajmniej przystępne

      Usuń