piątek, 28 grudnia 2012

Dzien Darmowej dostawy z opóźnieniem: błyszczyki Lioele

Dzień Darmowej dostawy był co prawda na początku grudnia ;) ale lepiej pokazać późno niż wcale, prawda?
Zrobiłam wtedy małe, malutkie zakupy, za 50 zł w sklepie Asian Store:
Dwa błyszczyki Lioele, zauważyliście, że ja kupuję tego typu produkty parami? Postępuję schematycznie i bezwiednie dopiero po pewnym czasie zauważam, że mam kilka podobnych par ;)))
Jak zwykle dwa uniwersalne kolorki, jeden to nudziak drugi różowy.... tak mi się jakoś kliknęło
Kolorki fajne, średnio kryjące, kremowe, mają śmieszne dłuuugie aplikatory ale dzięki temu są bardzo precyzyjne, trwałość? jak to błyszczyków.. nie powalają na kolana, można powiedzieć, że jest znośna, trochę się kleją ale wg mnie ich komfort noszenia jest większy niż np. błyszczyków z essence.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz