wtorek, 18 grudnia 2012

A wiecie, że w H&M już wyprzedaże?

W tym roku wyprzedaże w sklepach pojawiły się wyjątkowo szybko ;) co pewnie świadczy o niskiej sprzedaży ;) do tej pory. Weszłam do H&M poszperałam i dwie przydatne rzeczy znalazłam:
Czerwony długi golf, mam jego czarnego brata z ubiegłego roku ( też chyba z wyprzedaży), którego to bardzo lubiłam i często nosiłam - długi, miękki, dobrze się układa, pasuje do legginsów, nie jest to super jakość ale za 60 zł może być.
I spodnie, z których najbardziej się cieszę bo kupione za połowę (60zł) wyjściowej ceny, mam już podobne ale w innych kolorach i noszą się bardzo dobrze, materiał jest porządny ( jak na H&M oczywiście).

Kupiłam jeszcze trzecią rzecz ale był to zakup totalnie nieprzemyślany dlatego przygotowałam ją do oddania ;)


5 komentarzy:

  1. też ostatnio buszowałam na wyprzedażach w HM:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wczoraj w H&M kupiłam szary sweterek również przeceniony z 129 na 60 zł ;) Fajnie, że przeceny w tym roku zaczęły się tak wcześnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też upolowałam kilka rzeczy na wyprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń