piątek, 23 listopada 2012

Zakupy Superpharm i Tchibo - jestem łowcą kuponów i promocji ;)

Mam kartę Lifestyle w Superpharm, co jakiś czas przychodzą mi na malia osobiste kupony, które zazwyczaj od razu kasuję :D ale gdy zobaczyłam, że jest wśród nich Effaclar Duo za 34 zł - powstrzymałam się od kliknięcia - usunięcia ( a właśnie mi się kończy i jest mi absolutnie niezbędny!!!). Znalazłam wśród nich i filtry Brita a te właśnie zamierzałam kupić i perfumy Oxygene Lanvin - zapach trochę oklepany i stary jak świat i w dodatku w wiecznej promocji ;) ale mnie dość przyjemnie kojarzy się z zimą i swetrami. Wybrałam się zatem do sklepu i powiem Wam, że byłam twarda, kupiłam tylko te rzeczy, nic a nic więcej (!!!), wykorzystałam jednocześnie kupon na 20 zł, który dostałam z okazji innych zakupów więc za całość zapłaciłam tadam.....: 102 zł ;)

Czyli Effaclar kosztował 28 zł, Oxygene ok 50 zł a filtry ok 24 zł.

I krótki wypad do sklepu Tchibo: kupiłam foremki do wykrawania pierniczków oraz wielofunkcyjną chustkę - komin na zimę.

1 komentarz:

  1. Ooo, ja dostałam zupełnie inne promocje. Czyli jednak dla każdego coś innego :)

    OdpowiedzUsuń