niedziela, 4 listopada 2012

Z myślą o chłodnych dniach - Embryolisse Lait - Creme Concentrate

Jestem potworem, który lubi nowości więc gdy tylko dowiedziałam się o istnieniu "sławnych" kosmetyków Embryolisse zostało postanowione: krem odżywczo nawilżający tej firmy będzie moim kosmetykiem zimowym ;)
Zamówienie złożyłam na polskiej stronie firmy, krem zamknięty w metalowej tubie o pojemności 75 ml kosztował ok 80 zł.
Sklep działał bez zarzutu: wysyła powiadomienia o każdej zmianie statusu zamówienia a przesyłka dotarła błyskawicznie - tak więc można tam kupować bez obaw, dostałam dwie próbki, w tym jedna to krem pod oczy - z chęcią potestuję bo i niebawem będę musiała się w jakiś bardziej odżywczy zaopatrzyć.

Skład kosmetyku jest dość krótki i prosty, obawiam się odrobinę parafiny na drugim miejscu, latem nie mogłam używać kosmetyków z większą ilością parafiny bo potwornie mnie zatykała ( przynajmniej ona była głównym podejrzanym ) i powodowała wysyp krostek na ciele ale.... zimą skóra zachowuje się inaczej, moja np. już zaczyna wysychać zatem poużywamy, zobaczymy a za czas jakiś dam znać jak kremik się sprawuje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz