piątek, 30 listopada 2012

Superpharm próbki daje ;)

Znalazłam dzisiaj w skrzynce gazetkę promocyjną z Superpharm, a w środku próbki, co mnie mocno zdziwiło bo ta firma raczej nas nie rozpieszcza w ten sposób ;)

Druga niespodzianka: próbki są dostosowane tak mniej więcej do mojego wieku!!! Ciekawe czy SP kierowała się podaną datą urodzenia czy miałam zwyczajnie szczęście i przypadkowo trafiło mi się to co z chęcią przetestowałabym?
Przyznać muszę, że większość próbek jakie dostaję przy zakupach to niewypały, które trafiają do pewnego pudełka i gdy zgromadzi się ich wystarczająca ilość zwykle oddaję je albo koleżankom albo teściowej :) Mam wśród nich pełno kremów dla nastolatek ( jestem grubo po trzydziestce), kosmetyki do włosów blond ( jestem brunetką), podkłady w odcieniu bladoróżowym lub niemal brązowym ( mam cerę w odcieniu medium z żółtymi tonami) itp. itd. Ekspedientki raczej wrzucają do torebki to co mają nie pytając czy chcę i czy się przyda ;) 
Takie znalazłam też kupony rabatowe, wśród nich zaciekawiła mnie jedna pozycja:
Pasta cukrowa!!! Byłam kiedyś namiętną użytkowniczką past i wosków cukrowych do depilacji, sama nawet coś takiego przygotowywałam potem chyba z lenistwa przerzuciłam się na maszynkę ale faktycznie metoda cukrowa była dość skuteczna w moim przypadku.
Producent się chwali ;) bla bla bla pierwsza na rynku, wspaniała bla bla bla ;) .... i tak się na nią skuszę, z kuponem kosztuje tylko 12 zł, ciekawe jak mi pójdzie z cukrową depilacją po tak długiej przerwie?


4 komentarze: