sobota, 24 listopada 2012

Rossman -40% zaszalałam i kupiłam L'oreala :)

W Rossmannie pełno kobiet przy standach z kolorówką ;) - nic dziwnego, mamy promocję na makijaż, całe - 40 % od ceny wyjściowej, to świetna okazja by uzupełnić zapasy albo spróbować czegoś nowego.
Ja postanowiłam przetestować firmę L'oreal, której dawno moja kosmetyczka nie widziała ;)
Wybrałam produkty zachwalane na blogach:

Cienie Infailible:
040 Cosmic Black - który wcale nie jest czarny tylko khaki ze złotem
039 Magnetic Coral - koral, pomarańcz + róż + złoto

Podobały mi się wszystkie cienie, i chętnie wszystkie bym przygarnęła ale oczy mam bardzo wrażliwe, nie wiem jak na nie zareagują, zatem poprzestałam tylko na tych dwóch, ciekawych kolorach. Dzisiaj zrobiłam makijaż przy użyciu Cosmic Black - nie jest on łatwy w obsłudze, trzeba trochę popracować nad rozcieraniem.

I pomadki z serii Caresse:

Urzekły mnie całkowicie, myślę, że to tańszy odpowiednik Rouge Coco Shine Chanel, są lekkie, błyszczące, pięknie pokrywają usta i dają jednocześnie stosunkowo intensywny kolor - moje usta są zadowolone.
Wybrałam po jeden z każdej grupy odcieni: koral, czerwień i typowy, delikatny nudziak.
A taki zestaw otrzyma moja przyjaciółka, która właśnie obchodzi urodziny: znalazłam jej uniwersalny cień w kolorze 004 Forever Pink oraz pomadkę z grupy różowej nr 102 Mauve Cherie - tych kolorów nie pokażę niestety, nie chcę naruszać prezentu ;)

Do mojego koszyka wpadły też dwa komplety limitowanych żeli Organic Source - pachną obłędnie, szczególnie pomarańczowy z nutką marcepanu - mniam, drugi komplet stanie w łazience moich rodziców :)



10 komentarzy:

  1. kurka! skąd Ty wytrzasnęłaś te kolory cieni O.o
    u mnie stacjonarnie ani na www takich nie odnotowałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magnetic Coral pochodzi z jakiejś edycji limitowanej - przynajmniej tak podawało Super Pharm, gdy go kupowałam ;)

      Usuń
  2. same hiciory ;)
    cienie cudne i ta czerwonawo-malinowa pomadka ahhhhhhhh

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam obie szminki (Rouge Caresse i Rouge Coco Shine) obie są nietrwałe:/ więc na pewno mają coś wspólnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ale ja nie wymagam super trwałości od szminko blyszczykow ;)

      Usuń
  4. forever pink mam i jak dla mnie jest to jeden z lepszych kolorkow do makijazy dziennych ;]

    OdpowiedzUsuń