sobota, 24 listopada 2012

Potwór próbuje: BBB crem od Pat&Rub

BBB: Pielęgnacyjny Koloryzujący Balsam do Twarzy SPF 30  Jaśniejszy

źródło: http://www.patandrub.pl

poprosiłam w Sephorze o próbkę tego cuda, z czystej ciekawości ;) i dostałam :)
zobaczcie jak krem prezentuje się w pudełeczku... dziwnie, prawda? oddzieliła się warstwa wodna i barwnik.... hmmmm..... ale po wymieszaniu dało się użyć ;)
Kolor jak dla mnie zdecydowanie za jasny, jednak trzeba było wziąć ciemniejszy, dość gesty, średnio kryjący - makijażu nie zastąpi, mało trwały, zdecydowanie nie dla mojej cery ( aktualnie mieszanej) - błysk, intensywny błysk, pojawia się po parunastu minutach od aplikacji.
Cóż chciałam, spróbowałam, nie kupię.

2 komentarze:

  1. ja mam mój z Garniera i innego nie chcę, zwłaszcza, że te kosmetyki P&R są drogie jak dla mnie..

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze że to próbka, a nie pełno wymiarowy kosmetyk ;)

    OdpowiedzUsuń