środa, 14 listopada 2012

M.A.C owe nowości w mojej kosmetyczce

Pojawiły się u mnie w ciągu ostatnich dwóch miesięcy:


Select Sheer - puder prasowany w odcieniu NC20 - do poprawek w ciągu dnia, szukałam czegoś o delikatnym kryciu i w odpowiednim kolorze, jest bardzo drobno zmielony, ładnie się rozprowadza, gorzej matuje niż Blot Powder ale i tak jestem zadowolona.

Korektor Pro Longwear Concealer również NC20, lekki i jednocześnie kryjący, aktualnie mój numer jeden ale: trzeba go szybciutko wklepać inaczej potrafi zastygnąć zostawiając smugi.


Nowe cienie HONESTY i ESPRESSO - pierwszy to złoty beż z drobinami, wyglądał pięknie ale: czyżbym trafiła na pierwszego bubla wśród cienia M.A.C???? - bardzo ciężko się z nim pracuje, jest suchy, pylący, osypuje się i trudno rozciera, za to espresso jest świetny, jest jaśniejszym, matowym bratem cienia BRUN, doskonale nada się i do brwi i do podkreślenia załamania powieki i do podkreślenia powieki dolnej, jakość bez zarzutu.

Mam też nową paletkę na piętnaście wkładów :)))) a całość aktualnie prezentuje się tak:




8 komentarzy:

  1. A moze zamiast pisać "bubel" i wystawiajac tym samym niepochlebną opinię na temat cienia sprawdziłabyś najpierw jego wykończenie? Bo jest ich kilka. I jasnym jest, ze nie każde danej osobie może pasować. Zalezy to też od umiejętności makijazowych danej osoby. Ale takie podsumowanie produktu bez wiedzy co się posiada, to się nazywa nierzetelne recenzowanie. Wiecej z niego szkody niż pożytku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że wiele osób narzeka na wykończenie lustre ale używając wcześniej innych cieni MACa nie spodziewałam się, że będą aż TAK słabe.
      I nie jest to recenzja tylko prezentacja zakupów z opisem wrażeń z pierwszych użyć ;)

      Usuń
  2. przecież to jej subiektywna ocena i ma do niej prawo - wolny człowiek w wolnym kraju testuje sobie kosmetyki, proste, nieprawdaż?
    natalia

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy lubisz takie zabawy (jak nie, to zignoruj to), ale zostałaś przeze mnie otagowana :]

    http://gabiczek.blogspot.com/2012/11/tag-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń