piątek, 16 listopada 2012

Liebster Blog - zostałam po raz pierwszy otagowana, cokolwiek to znaczy ;)))

Zostałam otagowana ;)))) przez gabiq, wiem, że to zabawa popularna wśród blogerek, zastanawiałam się czy wziąć w niej udział czy może już za stara na to jestem ;) rozumiem, że mam odpowiedzieć na pytania:

1. Dlaczego zdecydowałaś się na założenie bloga
lubię kosmetyki i lubię o nich mówić, pokazywać i porównywać i dobierać itp itd. (moje otoczenie wie o czym mówię), blog to odskocznia od życia codziennego
2. W jakim mieście mieszkasz?
we WRO = we Wrocławiu
3. Jaki jest twój ulubiony zespół/piosenkarz/piosenkarka?
 hmmm brak odpowiedzi na to pytanie, lubię bardzo, bardzo różną muzykę i różnych wykonawców, ale kiedyś namiętnie słuchałam COMY ;)

4. Jaki jest Twój największy kompleks?
cera
5. Gdybyś mogła wykorzystać 3 życzenia. Jakie marzenia spełniłabyś? 
zdrowie dla najbliższych
6. Jaki kraj/miasto chciała byś zwiedzić?
Chiny

7. Przedmiot, który ma dla Ciebie szczególne znaczenie, to...?
staram się aby żaden przedmiot nie miał dużego znaczenia, przedmioty to przedmioty 
8. Jaki jest twój KWC?
micel Bioderma Sensibio, Double Wear Estee Lauder, High Impact Mascara Clinique
9. Jakiego kosmetyku nie kupisz ponownie?
wszystkich, które mnie uczuliły!!!!!
10. Masz jakąś fobię? Jaką?
hmmm boję się spać przy otwartych drzwiach do sypialni ;))))
11. Co najbardziej cenisz w ludziach a czego w nich/z ich zachowania nienawidzisz?
lubię: prostotę, szczerość, otwarty umysł i bezpretensjonalność
nie lubię: zakłamania, ograniczenia, głupoty, nadęcia, krętactwa


Chyba już każda blogerka odpowiedziała na ten tag, jeżeli nie to serdecznie zapraszam :)

2 komentarze: