niedziela, 28 października 2012

Zakupy w Victoria's Beauty i Allegro

Nowe zakupy poczyniłam w internetowym sklepie Victoria's Beauty- widzę, że mój ulubiony zmywacz z O.P.I powoli się kończy ( choć wciąż jest go sporo i na jakiś czas wystarczy ;) - jest diabelnie wydajny ) postanowiłam zamówić nowy:
i do koszyczka wpadło mi kilka kosmetyków ;)

W roli głównej nowa butla zmywacza do paznokci O.P.I ( o jego poprzedniku pisałam tutaj )o poj. 480 ml za 57 zł, tym razem wzięłam wersję czerwoną, na razie czeka na swoją kolej.
Z samego brzegu od prawej coś co kliknęłam nie czytając dokładnie co klikam ( moja wina) okazało się, że to
Witaminowy Zmywacz do Paznokci Essie  - Profesjonała formuła pozwala na usuniecie nawet najbardziej trwałych śladów, nie pozbawiając paznokci wilgoci. Pozostawia świeży zapach kojący zmysły.
118 ml za 20 zł, super deal... :( a nich to ... myślałam, że butelka jest o wiele większa sugerując się zdjęciem, cóż czas uczyć się na błędach nie robić zakupów przez internet na chybcika ;)

Po lewej odzywka podkładowa Orly
ORLY - Ridgefiller - Smoothing Primer Basecoat - podkład bazowy, wypełnia grzbiety i wygładza chropowate powierzchnie paznokci dzięki zawartości talku, umożliwiając perfekcyjne podłoże do nałożenia lakieru.
Ciekawa jestem jak będzie się spisywać, miałam kiedyś jej odpowiednik z Essie i byłam bardzo zadowolona.

Tubka po lewej
CND Cuticle Eraser® to preparat o intensywnym działaniu do użytku codziennego, który zawiera cztery różne hydroksykwasy (A.H.A.). Naturalnie oddziela martwe komórki skóry, delikatnie złuszczając, by zrobić miejsce na odnowiony, zdrowy naskórek.
Niestety ten produkt dotarł do mnie w stanie uszkodzonym, pękło miejsce zgrzania tuby i część kosmetyku wyciekło. Nie chce mi się tego reklamować, szczególnie, że na przesyłkę czekałam prawie miesiąc, strasznie nie lubię firmy in post - działają bardzo wolno, często dostaję przez nich faktury np. za telefon czy telewizję parę dni po terminie płatności - otóż otrzymałam paczkę dopiero po moim zgłoszeniu gdy to bezskutecznie czekałam już prawie czwarty tydzień na listonosza. Trzeba przyznać, że VB szybko reaguje na maile i kontakt z nimi jest ( choć krótki) dobry, zirytowało mnie tylko stwierdzenie aby na przyszłość korzystać z Poczty Polskiej - taaaa za każdym razem odznaczam taką opcję a i tak przychodzi in post......

Na osłodę chyba dostałam gratisik miniaturkę balsamu do rak China Glaze - z radością wypróbuję :)
*opisy pochodzą ze strony victorias beauty

Kolejne bibułki Clean&Clear kupione na allegro - najlepsze na świecie, a powiadam Wam jako posiadaczka świecącej się cery - używałam najróżniejsze bibułki i te taniutkie i bardzo drogie - te biją wszystkie na głowę, są wielorazowego użycia ( do chwili aż cała bibułka pokryje się tłuszczem) np. mnie wystarcza zwykle 1 dziennie... no góra dwie


1 komentarz:

  1. oo tak te bibulki to jede z lepszych jakie sa na rynku ;]]

    OdpowiedzUsuń