środa, 31 października 2012

Moja opinia: szampn i odżywka do włosów ciemnych Pat & Rub

Pat & Rub Szampon i odzywka do włosów ciemnych naturalnych lub farbowanych, również siwych
Dzięki roślinnym pigmentom z peruwiańskiej rośliny krameria triandra (pastwin), żarnowca i orzecha włoskiego włosy ciemne stają się lśniące, odrobinę ciemniejsze. Kosmetyki do włosów ciemnych PAT&RUB znakomicie maskują też niewielkie odrosty (również siwe). Efekt przyciemnienia i blasku kumuluje się po kilkukrotnych użyciach. Fosfolipidy ze słonecznika, zawarte w odżywce, pielęgnują i regenerują włosy.
Serię kosmetyków naturalnych do włosów ciemnych polecamy również do pielęgnacji włosów siwych. Kosmetyki do włosów ciemnych PAT&RUB przywrócą ładny odcień siwym włosom, które mają tendencję do żółknięcia.
informacje ze strony http://www.patandrub.pl/

- zapakowane w wygodne tuby, zabezpieczone przed otwarciem w sklepie ( brawo dla producenta!) ale jakość nadruku na opakowaniu jest bardzo słabej jakości - ciężko jest przeczytać zawarte tam informacje, brakuje mi też instrukcji jak używać - ja uważam, że na każdym produkcie powinna się takowa znajdować

- szampon ma dość gęstą, niejednorodną konsystencję, zapach przyjemny ( cytrynowy???), pieni się bardzo dobrze, myje bardzo dobrze ( zmywa oleje bez problemu) ale włosy po jego użyciu są mega sztywne i poplątane, co prawda ZAWSZE używam odżywki, ale... ponieważ podczas mycia szampon niemiłosiernie kołtuni włosy - bardzo ciężko go potem spłukać, ze dwa razy musiałam wrócić pod prysznic... wydawałoby się, że po takiej ilości wody szamponu nie ma, a jednak...

- odżywka bardzo gęsta ( trzeba mocniej przycisnąć tubę, choć mam wrażenie, że to raczej konsystencja maski i powinna być w pudełeczku) pachnie orzechem włoskim, wmasowuję ją w sztywne, mokre włosy ( po szamponie), odczekuję chwilę i spłukuję - efekt: włosy lśniące, miękkie, lekko falujące, czuję nawilżenie i zmiękczenie - naprawdę super, efekt jest

- po zastosowaniu obu kosmetyków moje włosy mają sporo blasku, są dość miękkie, gładkie, nie próbowałam używać samego szamponu, boję się ;) że próba rozczesania pozbawi mnie owłosienia na głowie ;)

- ciekawa jestem jego wpływu na włosy siwe, ciężko jest to zauważyć przy małych odrostach

podsumowując: fajne kosmetyki choć na kolana nie rzucają, drogie, owszem, na kolana mnie jakoś nie rzucają ale i nie zniechęcają do marki, z pewnością kiedyś wypróbuję inne produkty do włosów Pat & Rub

1 komentarz:

  1. muszę wypróbować kiedyś :) jestem ich bardzo ciekawa!

    OdpowiedzUsuń