piątek, 14 września 2012

Zużycia: perfumy, krem do rąk, baza po lakier i maseczka

1. Krem do rąk Mediterraneo z oliwą z oliwek, ładnie pachnący, leciutki, szybko wchałniąjcy się - idelany na lato, koszt: 3 euro.
2. Ridge filing base Essie - bardzo fajna baza pod lakier ale niestety tak mi zgęstniała, że już nic z niej nie wydobędę. Miałam wrażenie, że dobroczynnie wpływa na moje paznokcie, po aplikacji "wsiąkała" w płytkę, ale lakier dobrze na niej leżał.
3. Chińska maseczka z bambusem - bardzo przyjemna w użyciu, zaskoczyła mnie jedynie stopniem nasączenia tj. namoczenia bo po otwarciu opakowania wypadł z niej, znienacka ;) mokry glut.
Zużycia perfumeryjne czyli smutek i żal ;) :
1. Jeden z moich ulubionych męskich zapachów Chanel Allure Sport - małż zużył, szkoda, lubiłam bardzo, bardzo.
2. Miss Dior Cherie - super zapach, bardzo intensywny - nie umiem opisywać zapachów i chyba nie ma sensu przepisywać jego składników, ja jestem w stanie ocenić na zasadzie: podoba mi się albo nie ;) w każdym razie Miss Dior Cherie należy do moich ulubionych ;) i z chęcią zaopatrzyłabym się w kolejną flaszkę.
3. Aqua Di Gioia Armani - zapach letni, powiedziałabym że równie świeży jak jego poprzednik czyli Aqua Di Gio ale z nutą ciepła czyli dokładnie tak jak lubię i jak pachnie lato.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz