środa, 5 września 2012

Włoskie zakupy!!! To już prawdziwa zakupowa orgia ;)

Kilka razy już wspomniałam o ukochanych przeze mnie włoskich kosmetykach do pielęgnacji ciała, kupuję je w zwykłych supermarketach, są dość tanie, w cenach 3-10 euro mają łagodne składy i pięknie pachną.

W tym roku byłam zawiedziona ;( kosmetyki były przebrane, nie było mojej ulubionej oliwkowej i aloesowej serii.
Seria z aloesem, świetna, świeża i bardzo delikatna, teraz kupiłam jedynie odżywkę do włosów ( swoją drogą jestem nią zachwycona), żel pod prysznic po prawej mam z zimowych zapasów.
Moja ulubiona seria oliwkowa, tym razem zakupiłam tylko maskę od włosów ( po prawej) i krem do rąk, po prawej widać żel pod prysznic ktrórym pisałam tu


Seria Erbotistica, z dodatkiem naturalnych wyciągów i olejków, lubię ją bardzo, jest mega łagodna, nigdy nic mnie nie podrażniło, rozkoszuję się lekko ziołowymi, wyrazistymi zapachami. Na zdjęciach: kremy do rąk, mleczko do demakijażu, żelu pod prysznic, mydełka ( jedno z serii aloesowej).
We Włoszech jest sieć sklepów Erboristica - coś jak sklepy z medycyną i kosmetykami naturalnymi, można tam znaleźć wiele ciekawych produktów ale ceny też są odpowiednio wyższe.

Woda różana i krem do rąk I Coloniali ( mój ulubieniec wszechczasów) - zwykle kupowałam go za 5 euro lecz po przyjeździe ze zgrozą odkryłam, że jego cena wzrosła do ok 8 euro czyli dobija już do ceny w Polsce więc miałam go sobie podarować ale przypadkiem, w małej drogeryjce objawił mi się jeden z 5,60.
W innej sieci supermarketów odkryłam nową serię naturalnych kosmetyków, wybrałam sobie na spróbowanie żel pod prysznic i mleczko do ciała z różą oraz żel z aloesem. Na uwagę zasługuje tu duża pojemność bo aż 400 ml w stosunku do dość niskiej ceny, np. żel kosztuje 3 euro.

Przyjechało ze mną też parę smakołyków:


Moje dziecko uwielbia produkty Ricola: herbatki i cukierki ;) ja wybrałam sobie kawę illy, która we Włoszech kosztuje połowę tego co w Polsce a wszyscy będziemy rozkoszować się wielkimi paczkami włoskich wybornych ciastek.

2 komentarze:

  1. niech ci dobrze sluza to zes sobie zrobila zapasyD:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję bardzo, na pewno będzie sporo frajdy z testowania tych nowości ;)

      Usuń