piątek, 14 września 2012

Triacneal Avene bubel i zakup Effaclar Duo LRP

Niniejszym ogłaszam, że Triacneal z Avene nie robi u mnie absolutnie nic, poużywałam go już dłuższy czas i mam ochotę resztkę wyrzucić do śmieci - efektu ZERO, słownie: zero.
Zatem tylko gdy dowiedziałam się, że aktualnie w Superpharm jest promocja na Effaclar Duo natychmiast popędziłam, zakupiłam ... i wreszcie jestem zadowolona. LRP zadziałał od pierwszego użycia, po tygodniu widzę poprawę cery, wypryski się wysuszają.
Podsumowując: Triacneal = dno i to o wiele droższe. Na powyższym zdjęciu widać ceny regularne tych kosmetyków ( choć oba kupiłam w promocji) - różnica 17 zł...
Oczywiście, że nie mogłam nie skorzystać z promocji na lakiery Essie i dwa wskoczyły mi do koszyczka ;) magnez też się przyda bo wrzesień się zaczął i dziecie poszło do szkoły ;) będzie czym koić nerwy.
Oto moje nowe essiaki :D


1 komentarz:

  1. u mnie dwa kremu nie sprawdzily sie totalnie dam im jeszcze raz szanse w okresie zimowym ale generalnie ani z jednego ani drugiego nie bylam zadowolona, moze za duzo oczekiwalam zachecona wszystkimi dobrymi recenzjami

    OdpowiedzUsuń