piątek, 21 września 2012

M.A.C Blush All Day z serii pro longwear

Mam nowego mieszkańca mojej kosmetyczki pochodzi z jednej z ostatnich kolekcji:

Wpadłam do M.A.Ca pooglądać na żywo nowe kolekcje i jak zwykle się okazało, że za późno, to co najbardziej podobało mi się na zdjęciach w internecie było już wykupione. Zwróciłam natomiast uwagę na jeden z róży pro longwear o nazwie Blush All Day - po wypróbowaniu w sklepie od razu zdecydowałam się na zakup.
Róż urzekł mnie subtelnym, matowym wykończeniem, jego odcień jest tak delikatny, że nie udało mi się go pokazać na zdjęciu, podkreśla policzki ładnie stapiając się z cerą bez widowiskowego efektu dlatego świetnie współpracuje z rozświetlaczem. Myślę, że będzie się również dobrze sprawował jako cień.

Blush All Day w towarzystwie swoich "braci"


3 komentarze:

  1. pieknosci mialam sama po niego sie pokusic, ale stwierdzilam ze poczekam na MM kolekcje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale przyznam, ze wszystkie 3 prezentuja sie cudnie:D

      Usuń
    2. Jestem zachwycona, używam namiętnie, wszystkie inne poszły w odstawkę ;)

      Usuń