niedziela, 16 września 2012

Kulinaria: ziemniaka mi się chce

Nie wiem dlaczego ale mój organizm domaga się ziemniaków choć wolałabym ich unikać bo mają wysoki IG a ja zdecydowanie powinnam pilnować wagi. Ale instynkt mów "zjedz ziemniaczka, zjedz!"
No to ja słucham co ciało do mnie mówi ( za to słodyczom mówię stanowczo NIE) ale ograniczam się wyłącznie do ziemniaków pieczonych, albo np. w zapiekanach takich jak ta:
Pokrojone ziemniaczki w kosteczkę, do tego cukinia, odrobina cebuli i czosnku, polane oliwą z oliwek, posypane ziołami i pestkami z dyni, doprawione solą, pieprzem i chili.
Pycha.

3 komentarze:

  1. Jak długo pieczesz taką zapiekankę? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok pół godziny w 180 stopniach, trzeba co jakiś czas pomieszać by warzywa się "równo" upiekły.

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmm a ja chciałabym powiedzieć słodyczom nie:P ze mnie łasuch

    OdpowiedzUsuń