czwartek, 9 sierpnia 2012

Zużycia życia codziennego: Palmolive, Athena's, LRP, Idea 25

Piszę o zużyciach aby sobie usystematyzować, poukładać w myślach ;) kosmetyki, które są dobre, które się sprawdziły i warto po nie sięgnąć znowu oraz aby omijać buble szerokim łukiem. Zdarza się Wam kupić ponownie coś co Wam wcześniej nie pasowało albo nawet szkodziło? Mnie tak, głównie przez zapominalstwo ;)
Żel pod prysznic Palmolive z różą i piżmem - nigdy więcej, zapach mnie drażnił, poza tym to przeciętniak z supermarketu ;)

eco żel pod prysznic z oliwą z oliwek, przywieziony z Włoch, firmy Athena's - uwielbiam go!!! pieknie pachnie, delikatnie myje, zmiękcza skórę, zostawia ją przyjemnie gładką z przy tym niewiele kosztuje, coś ok 3 Euro.
Żel pod oczy Hydraphase LRP - już o nim pisałam wcześniej jako o nie-ulubieńcu ale w czasie ostatnich upałów sprawdził się dobrze gdy moja skóra tolerowała jedynie bardzo lekką i żelową konsystencję. Zużyłam ale nie kupie ponownie.
Żel do higieny intymnej Idea 25 - najlepszy, najwspanialszy, niepodrażniający tylko trudno dostępny i dość drogi ( ok 20 zł) - polecam wszystkim dziewczynom o wrażliwej skórze czy też zmagającym się z infekcjami okolic intymnych.

2 komentarze:

  1. żel pod prysznic zapowiada się obiecująco. skoro dobrze nawilża to rzeczywiście warto po niego wrócić!

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem bardzo tego eko żelu!

    OdpowiedzUsuń