środa, 8 sierpnia 2012

Zakupy w L'Occitane ciąg dalszy

Z myślą o zbliżającym się wyjeździe zakupiłam w L'Occitane zestaw miniatur:
szampon + odzywka do włosów normalnych, zwiększająca objętość z serii Armakologia:
Używam aktualnie szampon i odżywkę do włosów zniszczonych, które uwielbiam, chętnie wypróbuję inne z kosmetyki z tej linii.
Żel pod prysznic i mleczko do ciała róża i fiołek, seria limitowana, pachną przyjemnie ( bardzo lubię zapach róży!!!)
I podobny zestaw, tym razem z lawendą, hmmm zupełnie zapomniałam, że nie przepadam za lawendą ;)
Żel pod prysznic z werbeną oraz mleczko do ciała z kwiatem neroli i "absolutem kwiatu pomarańczy" oraz olejkiem z pestek winogron.
Cały zestaw kosztował 100 zł, ponieważ moje całe zamówienie przekroczyło 140 zł mogłam kupić ekologiczną torbę za ok 9 zł
Poza tym, że torba jest eco, ma fajny wzór i jest bardzo pojemna - zostawia całe mnóstwo kłaków i mam teraz pokłaczony świeżo wyczyszczony fotel w aucie :(((

1 komentarz:

  1. uwielbiam l'occitane :)

    szkoda, że takie drogie są ich kosmetyki :(

    OdpowiedzUsuń