wtorek, 7 sierpnia 2012

BB kremy porównanie: Etiude House, Lioele i Clinique

Zużyłam próbkę kremu BB od Clinique i powiem Wam, że konsystencję ma podobną do innych BB kremów, krycie średnie, trwałość średnia no i mnie troszkę pozapychał ;)

Gdy pojawił się szał na te kremy na wizażu ( a nie wiedziałam wtedy o istnieniu blogów ;)) zapragnęłam je mieć i ja. Specjalnie stworzyłam sobie konto na eBayu i zaczęły się oczekiwania na przesyłki z Azji, które raz dochodzą a raz nie....
Moim pierwszym zakupem był wtedy Salmon Concealer, potem Etiude House, Lioele Beyond Solution i Peach Sake Skin Food. Na tym stanęło bo okazało się, że wspomniane kremy mnie zapychają.
Dr.Oil Solution Etiude House to mój pierwszy bebik, ma dziwny siny odcień, kupiłam go bo był rekomendowany dla cery tłustej, początkowo trochę matował i ujednolicał cerę ale generalnie wzmaga przetłuszczanie, trochę poużywałam i poszedł w kąt.
Teraz Lioele Beyond Solution, jest beżowy, ma dobre krycie, ładnie się rozprowadza, daje naturalny efekt i pewnie byłabym zachwycona gdyby nie zapychanie ale poleciłam ten krem kilku osobom i są z niego bardzo zadowolone ;)

6 komentarzy:

  1. widzę, że ciężko dobrać idealny bb krem, śmiem nawet powiedzieć, że nie ma tego idealnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już chyba zrezygnuję z poszukiwań ;)

      Usuń
  2. a możesz polecić jakiś, który nie zapycha? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bb to nie dla mnie, wole cos co lepiej kryje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lioele kryje jak podkład, serio ponoć Triple Solution jest niczym Double Wear ;)

      Usuń